۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۴۶۴۴۰۴
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

معضل خشکی تالاب گاوخونی باید برطرف شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: خشکی تالاب گاوخونی یکی از معضلات زیست محیطی استان است که باید با جدیت پیگیری و برطرف شود زیرا این منطقه با تولید ریزگردهای سمی سبب ایجاد مخاطرات زیادی برای انسانها و محیط اطراف می‌شود.
سمیه محمودی شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سمیه محمودی امشب در دیدار رییس صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان که در دفتر نماینده مردم شهرضا در مجلس برگزار شد، بیان کرد: امکانات گشور باید بر اساس ظرفیتها و امکانات هر منطقه توزیع شود زیرا اگر اینگونه باشد نمایندگان و مسؤولان اجرایی هم بهتر می‌توانند به وظایف خود رسیدگی کنند.

وی اظهار کرد: نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی که در قالب مجمع نمایندگان با برگزاری جلسات مختلف مشکلات و نیازهای استان را پیگیری می‌کنند بازوی توانمدی برای مسؤولان استان هستند که می‌توانند با همکاری هم معضلات استان را برطرف کنند، در شهرستان هم همراهی و همکاری مدیران و مسؤولان اجرایی به خوبی وجود دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با دیدگاه‌ها و سلایق سیاسی مختلف تنها به دنبال بررسی و حل مشکلات مردم هستند و در مجمع نمایندگان استان هم چنین دیدگاهی حاکم است.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: بحران کم آبی، فاضلاب شهری و رفع موانع اشتغال مهمترین اولویتها و نیازهای شهرستان است که با جدیت برای کاهش معضلات ناشی از آنها تلاش می‌کنیم؛ در مجمع نمایندگان استان هم، بحران کم آبی یکی از مهمترین مسائلی است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی عنوان کرد: خشکی تالاب گاوخونی یکی از معضلات زیست محیطی استان است که باید با جدیت پیگیری و برطرف شود زیرا این منطقه با تولید ریزگردهای سمی سبب ایجاد مخاطرات زیادی برای انسانها و محیط اطراف می‌شود.

عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مهاجرپذیر بودن یکی از مهمترین ویژگیهای شهرستان شهرضا است که شرایط ویژه‌ای را ایجاد کرده است، امکانات بهداشتی موجود در شهرستان بسیار عالی است و زمینه خدمت رسانی به مناطق اطراف را نیز فراهم کرده است اما وجود اینگونه امکانات رفاهی در شهرضا باعث شده تا افراد زیادی این شهرستان را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب کنند.

محمودی عنوان کرد: اعطای تسهیلات کارآفرینی به متقاضیان و افراد جویای کار بسیار عالی است اما باید به افرادی که متقاضی دریافت اینگونه تسهیلات هستند گفته شود که باید از مقداری از آورده شخصی خود را برای ایجاد عرصه‌های کارآفرینی استفاده و از این تسهیلات برای توسعه عرصه‌های خود بهره‌مند شوند.

وی گفت: باید زمینه حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان فراهم شود، در زمینه ایجاد پروژه فاضلاب و هر پروژه دیگری که قرار است در شهرستان اجرا شود باید از سرمایه گذار حمایت شود زیرا این افراد با ایثار، بخشی از سرمایه خود را برای ایجاد عرصه‌های اشتغال یا اجرای پروژه‌ها به کار می‌برند./202/868/ب1

ارسال نظرات