۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۴۶۳۹۶۵
​دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء:

داعشی‎های سیاسی عراق از تصویب قانون بسیج مردمی نارحت‌ هستند

​دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء در پی تصویب قانون پیوستن بسیج مردمی به بدنه نظامی عراق در پارلمان این کشور، سخنانی را ایراد کردند.
دبیر کل النجباء - شیخ اکرم الکعبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء طی سخنانی با استقبال از تصمیم نمایندگان پارلمان عراق، گفت: تصويب این قانون، بدخواهان را ساكت و باعث عصبانیت اصحاب فتنه و طائفه‌گری در کشور شد.

الکعبی افزود: تصویب قانون بسیج مردمی به بدنه نظامی کشور فقط یک دسته از عراقی‌ها را ناراحت کرد و آن هم داعشیان سیاسی که می‌خواستند اوامر استکبار را در کشور اجرا کنند.

وی تصریح کرد: با تصویب این قانون، عراق از زیر سلطه اقلیت مستبدی که با دستمایه قرار دادن تروریسم خواسته‌های خود را به عنوان توافق سیاسی بر کشور تحمیل می‌کردند، خارج شد.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نجباء نیز در واکنش به این رویداد مهم کشور عراق، تصویب قانون بسیج مردمی را وفاداری به خون شهدا، جانبازان و شیرمردان حاضر در جبهه‌های جنگ توصیف کرد.

موسوی ادامه داد: سازمان بسیج مردمی عراق توانست با پیروزی‌های خود، نقشه‌های شوم دشمن برای تقسیم کشور را از بین ببرد و امروز به بازوی قدرتمند ارتش، پلیس و نیروهای امنیتی تبدیل شده است.

وی در پاسخ به ترک جلسه تصویب این قانون از سوی برخی نمایندگان پارلمان عراق تصریح کرد: کسانی که سرزمین خود را به دشمن فروختند کاری به از دست رفتن حقوق هموطنان خود ندارند و دعوت به عدم حضور در جلسه پارلمان، توطئه جديد اين افراد است.

گفتنی است که پارلمان عراق روز گذشته با رای اکثریت نمایندگان، لایحه پیوستن سازمان بسیج مردمی عراق به بدنه نیروهای امنیتی و ارتش این کشور را تصویب کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات