۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۴۶۳۴۴۰
امام جمعه بیرجند:

تمدید 10 ساله تحریم ها توسط طرفین برجام می تواند به ضرر دشمنان باشد

امام جمعه بیرجند گفت: تمدید 10 ساله تحریم ها توسط طرفین برجام می تواند به ضرر خود دشمنان باشد چرا که آن ها برجام را به راحتی زیرپا می گذارند و جمهوری اسلامی ایران در مقابل آن سکوت نمی کند.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: ضعف ایمان، ترسیدن از فقر و کمبود شخصیت از دلایل گفتن دروغ در جامعه است، پدر خانواده نباید در منزل طوری باشد که فرزندان به آن دروغ بگویند.

وی با بیان اینکه هر کسی که بداند دیر و زود بازگشت ما به سوی خداوند است هیچ گاه دروغ نمی گوید، گفت: چرا باید مسؤولان در جامعه طوری برخورد کنند که افراد جامعه نتوانند صادقانه با آن ها سخن بگویند، جامعه اگر پیروزی می خواهد باید صداقت در آن رشد کند و به سمت اهداف مورد نظر پیش برود.

امام جمعه بیرجند افزود: ما که امروز در داخل جامعه اسلامی زندگی می کنیم و در برابر تمام پلیدی ها ایستاده ایم باید صداقت را گسترش دهیم تا لطف خدا نیز شامل ما شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی به پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام(ره) اشاره کرد و ابراز داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تفکر بسیجی نیاز امروز جامعه ما است، بسیج وجدان بیدار امت اسلامی است آن وجدان بیداری که شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی بسیج را پیرو اولیای دین دانست و ادامه داد: تفکر بنی اسرائیلی امروز در در جامعه و بسیج ما وجود ندارد، این بسیج اندیشه جامعه، مغز و فکر جامعه است و باید امروز هر مسجد و محله ای پایگاه علم و ایثار شود که این جز اندیشه ورزی و حرکت رو به رشد مؤثر نمی شود.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: بسیج حزب عدالت و حق است که در خدمت تمام امت اسلامی قرار دارد، بسیج امروز در مقابل تمام توطئه های دشمنان می ایستد و با آن ها مقابله می کند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی خاطرنشان کرد: تمدید 10 ساله تحریم ها توسط طرفین برجام می تواند به ضرر خود دشمنان باشد چرا که آن ها برجام را به راحتی زیرپا می گذارند و جمهوری اسلامی ایران در مقابل آن سکوت نمی کند.

وی ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) افزود: همزمان با 28 صفر رحلت پیامبراکرم(ص) تشییع پیکر سه شهید گمنام از بوستان شهدای گمنام مرکز استان برگزار می شود که از همشهریان دعوت می شود با حضور باشکوه خود در این مراسم شرکت کنند.

آغاز هفته وقف، روز همبستگی با ملت فلسطین و روز نیروی دریایی از جمله مناسبت های این هفته بود که امام جمعه بیرجند به آن ها اشاره کرد./880/201/ب3

ارسال نظرات