۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۴۶۳۴۲۷
رييس سازمان اوقاف كشور:

مذاكره با آمريكا هيچ مشكلي از ملت ما را حل نمي كند

رييس سازمان اوقاف كشور گفت: آمريكا دشمن هميشگي ما است و سازش و مماشات با آمريكا معنا ندارد.
رییس اوقاف حجت الاسلام و المسلمین محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در گلوگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امروز در يادواره 37 شهيد روستاي لمراسك گلوگاه گفت: اينكه رابطه با آمريكا سبب برطف شدن بسياري از مشكلات اقتصادي ما مي شود نادرست است و نمي توان تنها به صرف رابطه با آمريكا مشكلات را برطف شده قلمداد كرد.

وي اظهار داشت: بايد بدانيم مذاكره با آمريكا هيچ مشكلي از ملت ما حل نمي كند و حل مشكلات ما بايد با استفاده از توان ما در داخل كشور حل شود و نبايد به حرف ها و وعده هاي آمريكا دلخوش باشيم و بايد بدانيم با افكار و ايده هاي آمريكايي نمي توان مشكلات اقتصادي را برطرف كرد.

رييس سازمان اوقاف كشور گفت: انقلاب اسلامی ما ثمره خون شهداي ارزشمند اين انقلاب است كه با نثار جان خود نهال اين انقلاب را آبياري كرده اند و اكنون اين نهال به درختي تنومند تبديل شده است كه در مقابله با هر نوع كفر، ظلم و دشمني مقاوم شده است و نيروهاي مردمي با اطاعت از رهبري از اين انقلاب دفاع مي كنند.

حجت الاسلام محمدي ادامه داد: ايران اسلامي در طول دوران مختلف اين انقلاب مورد طمع و دست اندازي هاي دشمنان قرار گرفته است و هشت سال جنگ تحميلي عليه ايران، نمونه بارز دست اندازي هاغي دشمن براي غلبه بر خاك ما بوده است كه با جان فشاني رزمنداكان ما حتي يك وجب هم به دشمن داده نشد.

وي گفت: شهدا شاهدان زنده اين انقلاب و نظام هستند كه هرگز فراموش نمي شوند و نام و يادشان همواره در جامعه ساري و جاري است چرا كه انان در مكتب اهل بيت(ع) درس آموخته اند و با اطاعت از امام حسين(ع) بعنوان الگوي خود در ميدان نبر گام نهادند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: همچنينان كه نام و ياد امام حسين(ع) بعد از هزار و 400 سال  همواره در جامعه زنده است شهداي ما هم چون ادامه دهتنده راستين اين امام بزرگوار هستند  در تاريخ انقلاب ما و جهان خواهند درخشيد و هرگز فراموش نمي شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدي ادامه داد: كاري كه براي رضاي خداوند باشد هيچ گاه فراموش شدني نيست و كهنه نمي شود همچنان كه قيام و راه امام حسين(ع) به عنوان الگوي آزادگان جهانيان بعد از 1400 سال همچنان نو و تازه و زنده است و اين چنين شاهد برپايي شور حسيني و پياده روي هزاران كيلومتري از سوی عشاق و دادادگان اين حضرت هستيم.

وي از زیارت اربعین حسینی بعنوان یکی از جلوه‌های باعظمت امام حسین(ع) نام برد كه در تاریخ بشر بي همتا است و  هیچ مراسمی به بزرگی و گستردگی اربعین حسینی در طول تاريخ مشاهده نمی‌شود.

رييس سازمان اوقاف كشور گفت: دشمن با همه تلاش خود در پي خاموشي نور اهل بیت(ع) را از جامعه ما و از دل ملت است در حالي كه اين نور و روشنايي كه از امام حسین(ع) در جامعه با بصيرت روشن شده است و با جان و خون مردم عجين شده است و از بين نمي رود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدي با اشاره به راهپيمايي ميليوني مردم در اربعين حسيني امسال افزود: در اربعين حسيني ميليون ها عاشق و دلداده در مسير كربلا هزاران كيلومتر را به عشق امام حسين(ع) و يارانش پياده روي كردند و دشمنان اسلام حتي از نشان دادن صحنه هاي ان راهپيمايي هم وحشت داشتند و رسانه هاي استكبار خاموش ماندند.

وي ادامه داد: امروز اسلام و قيام امام حسين(ع) به عنوان الگوي آزادگان جهان، به سراتسر دنيا مخابره شده است و آزادگان جهان از هر كجاي دنيا براي رساندن پيام آزادگي مكتب امام حسين(ع) در اربعين حسيني حضور يافته اند تا پيام اسلام را با الگوپذيري از ملت بزرگ ايران به جهان مخابره كنند.

رييس سازمان اوقاف كشور گفت: برگزاری یادواره شهدا راهي براي اجراي اهداف و آرمان‌های امام حسین(ع) در جامعه است كه بايد با نهادينه كردن اين ارزش ها در جامعه و جلوگيري از انحرافات و خرافه گرايي ها، اسلام را جهاني كنيم./1317/202/ب3

ارسال نظرات