۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۴۶۳۲۷۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

روحیه استبکارستیزی از صفات برجسته بسیجیان است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی روحیه استبکارستیزی را یکی از صفات برجسته بسیجیان عنوان کرد و گفت: بسیج از ولایت پیام می‌گیرد و خود را مطیع ولایت می‌داند، بسیج ولایتمدار است و ما امروز مدیون امام و این حرکت عظیم بسیج که درس‌های بزرگی را به ما داده است، هستیم.
نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در اجتماع بزرگ «ما همه مدافعان حرمیم»، اظهار داشت: بسیج به تعبیر مقام معظم رهبری پدیده شگفت‌آور در دوران انقلاب اسلامی بود و به امام(ره) برای شکل‌گیری این پدیده بزرگ الهام شد.

وی اجتماع میلیونی و عظیم اربعین حسینی را نیز پدیده شگفت‌آوری دانست و گفت: راهپیمایی عظیم و باشکوه اربعین حسینی پدیده‌ای بی نظیر و شگفت‌آور در تاریخ است، در این پیاده‌روی عظیم شور و شوق و عشق حسینی همراه با بصیرت وجود دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: با وجود اینکه دشمنان زمینه‌های تهدید را در کشور عراق ایجاد کردند و تعدادی از زائران ایرانی در سامرا به شهادت رسیدند اما دیدیم از جمعیت عظیم و میلیونی اربعین کاسته نشد که این نشان از ارادت مسلمانان به امام حسین(ع) دارد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه یکی از مسائل مهمی که امروز مقام معظم رهبری به آن تکیه دارد بسیج است، تصریح کرد: تکیه بسیج و بسیجیان نیز به خدا است و امروز مقام معظم رهبری بر دو فرهنگ بسیجی یعنی افزایش روحیه استکبارستیزی و فریاد مرگ بر آمریکا برای دفاع و حفظ از ارزش‌ها تأکید دارند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امروز پرچم‌دار نهضت بسیجیان در جهان است، ادامه داد: اگر امروز شاهد پیروزی مسلمانان در لبنان، فلسطین و عراق هستیم به دلیل صدور فرهنگ و تفکربسیجی به این کشورها است، امروز باید هر بسیجی در پیشبرد این تفکر بسیجی تلاش کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بسیج امروز ضامن امنیت است و تضعیف این مجموعه خطای بزرگی است، اگر در جنگی که دشمنان پدید آوردند مجموعه بسیج و نیروهای مسلح نبودند نمی‌توانستیم به اهدافی که اکنون به آن دست پیدا کرده‌ایم برسیم.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه انسجام امت اسلامی و اقتدار نظام اسلامی ما را در مقابل دشمنان پیروز کرد، اظهار کرد: در فتنه‌های 78 و 88 اگر تفکر بسیجی و اقتدار نظام نبود نمی‌توانستیم فتنه را پایان دهیم.

وی روحیه استبکارستیزی را یکی از صفات برجسته بسیجیان عنوان کرد و افزود: بسیج از ولایت پیام می‌گیرد و خود را مطیع ولایت می‌داند، بسیج ولایتمدار است و ما امروز مدیون امام و این حرکت عظیم بسیج که درس‌های بزرگی را به ما داده است هستیم./202/880/ب1

ارسال نظرات