۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۶۱۲۱۵
فرمانده مرزبانی ناجا:

هیچ مشکل امنیتی در تردد زوار اربعین وجود ندارد

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مردم به خوبی سفر خود را تا این لحظه مدیریت کرده اند و باعث شده ترددها در مرز روان باشد البته با مسؤولان عراقی برای پذیرش بیشتر از سوی مرزهای آنها توافقاتی کردیم.
رضایی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا، ظهر امروز در بازدید از پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون شاهد تصاویر زیبایی از حضور زائران در مرز مهران به سمت کربلا هستیم.

وی بیان داشت: همه چیز به خوبی پیش می رود زائران با نظم و انضباط و در دست داشتن ویزا و پاسپورت در حال تردد هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به همکاری بسیار خوب مقامات و فرماهان نظامی عراق با کشورمان گفت: سطح همکاری و روابط بسیار عالی است و همین موجب شده امروز شاهد امنیت کامل تردد زوار باشیم.

وی ادامه داد: هیچ گونه مشکلی امنیتی در تردد زوار اربعین وجود ندارد  و حتی هیچ مشکل همکاری بین فرماندهان نظامی ایران و عراق هم نیست و همه چیز به خوبی پیش می رود.

رضایی افزود: مردم به خوبی سفر خود را را تا این لحظه مدیریت کرده اند و باعث شده ترددها در مرز روان باشد البته با مسؤولان عراقی برای پذیرش بیشتر از سوی مرزهای آنها توافقاتی کردیم.

وی تصریح کرد: مهمترین خواسته ما و مقامات عراقی بحث قانونی بودن تردد زوار با ویزا و گذرنامه بوده که خوشبختانه مردم همکاری بسیاری خوبی دارند و با در دست داشتن روادید از مرزها تردد می کنند./102/879/ب1

ارسال نظرات