۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۵۹۶۱۲

حضور دبیر کل «نجباء» عراق در عملیات موصل

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق با حضور در میان رزمندگان عملیات آزادسازی «موصل»، در جریان روند عملیات و اقدامات علیه داعش قرار گرفت.
اکرم کعبی دبیر کل نجبا در جبه های مبارزه با داعش

به گزارش خبرگزاری رسا، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء طی روزهای اخیر با حضور در اراضی تحت عملیات بزرگ آزادسازی "موصل" عراق، از نزدیک در جریان تحولات روز و برنامه‌های آتی سازمان بسیج مردمی عراق علیه تروریست‌های تکفیری داعش قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» همچنین با رزمندگان مقاومت دیدار و در جمع آنان اظهار داشت: عملیات موصل، آخرین مرحله از پاکسازی عراق از لوث وجود تروریست‌ها است و سپس باید به اقدامات فرهنگی در جهت از بین بردن تفکر افراطی در این کشور پرداخت.

این فرمانده عراقی افزود: البته آمریکا و مزدوران تروریستش پس از آزادسازی عراق، به توطئه‌های شوم خود ادامه و تلاش‌هایی جهت نا امن ساختن این کشور انجام خواهند داد.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با بیان اینکه «اتحاد رمز پیروزی جبهه حق علیه باطل است»، تصریح کرد: در این عملیات تمام رزمندگان عراقی با هر گرایش سیاسی و مذهبی در کنار یکدیگر به صفوف مبارزه علیه داعش پیوسته‌اند و این برای آمریکا و متحدانش خوشایند نیست.

شیخ اکرم الکعبی تاکید کرد: رزمندگان مقاومت ان‌شاءالله اجازه نخواهند داد که آمریکا، ترکیه، آل‌سعود و سایر رژیم‌های استکباری به اهداف تجزیه طلبانه خود در عراق برسند./847/ب102/ک

ارسال نظرات