۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۵۹۵۷۱
رییس شورای دانشجویان شیعه پاکستان:

آل سعود منبع عملیات تروریستی در پاکستان است

رییس شورای دانشجویان شیعه پاکستان افزایش حمله تروریستی به مراسم عزاداری در نقاط مختلف کشور را به شدت محکوم کرد و گفت: آل سعود عامل عملیات تروریستی در پاکستان است.
سید سرافراز نقوی

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید سرافراز نقوی رییس شورای دانشجویان شیعه پاکستان، روز گذشته در دیدار با خبرنگاران شھر لاھور پاکستان آل سعود را عامل عملیات تروریستی و تشدید بحران در پاکستان دانست.

وی با بیان این که دولتمردان سعودی و روحانیان وھابی، افکار تند تکفیری را در پاکستان پرورش دادہ اند افزود: آل سعود با ھمراھی آمریکا و دیگر کشورھای استکباری عامل تشدید بحران در سرزمین ھای اسلامی اند.

نقوی از دیدار سران و وزیران کشور با روسای و مسئولین گروہ ھای تکفیری تروریستی به شدت ابراز نگرانی کرد و افزود: دولت پاکستان به جای دستگیری و محاکمه سران تروریست ھا، سیاست مدارا را در پیش گرفته است که این موجب افزایش عملیات تروریستی در کشور شدہ است.

وی با اشارہ به این که ما فرزندان عاشورایم و از شھادت نمی ترسیم تاکید کرد: انجام مراسم دینی و مذھبی از جمله عزاداری حق ملی و قانونی ھرشھروند پاکستانی است و ھیچ کس نمی تواند جلوی برگزاری مراسم عزاداری را بگیرد.

رییس شورای دانشجویان شیعه پاکستان در پایان از افزایش حمله تروریستی به مراسم عزاداری در نقاط مختلف کشور را به شدت محکوم کرد و گفت: آل سعود عامل عملیات تروریستی در پاکستان است./988/ب902/ک

اشهد نقوی
ارسال نظرات