۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۵۹۵۴۴
معاون استاندار ایلام:

اجازه تردد بدون ویزا و گذرنامه به یک زائر هم داده نمی شود

معاون استاندار ایلام گفت: یکی از مهمترین نکات و تاکیدات دولت ایران و عراق برای تردد زوار داشتن گذرنامه و ویزا است و امسال اجازه تردد بدون ویزا و گذرنامه به یک زائر هم داده نمی شود.
پیاده روی اربعین

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی استاندار ایلام، بعدازظهر امروز در دیدار با مسؤولان کشوری و سفیر عراق در ایران اظهار داشت: با توجه به اینکه در اوج شلوغی و ازدحام جمعیت در مرز مهران ممکن است مانعی ایجاد شود و صدها هزار نفر پشت گیت ها معطل بمانند، پیش بینی های لازم برای حل مشکلات احتمالی ضروری است.

وی بیان داشت: به منظور سهولت در تردد زائران اربعین یک نفر به عنوان نماینده فرماندار مهران و یک نفر از طرف دولت عراق در مرز مهران مستقر می شوند تا مشکلات احتمالی را رفع کنند.

کلانتری با اشاره به اینکه مرز مهران ظرفیت بسیار بزرگی در بخش تردد زوار و ترانزیت کالا دارد، گفت: کنسولگری دائم عراق در مرز مهران باید مستقر شود و بخش مهمی از مشکلات احتمالی در طول سال حل می شود.

معاون استاندار ایلام عنوان کرد: یکی از مهمترین نکات و تاکیدات دولت ایران و عراق برای تردد زوار داشتن گذرنامه و ویزا است و امسال اجازه تردد بدون ویزا و گذرنامه به یک زائر هم داده نمی شود.

وی تصریح کرد: زئران عزیز حتما با در دست داشتن این مدارک به مرزها مراجعه کنند چراکه از خروج آنها به کشور عراق جلوگیری می شود.

کلانتری گفت: اقدامات خوبی در بحث زیرساخت های مرز مهران صورت گرفته و قطعا مشکلات امسال در مرز کمتر از سال گذشته است./879/202/ب3

ارسال نظرات