۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۵۹۴۱۶
استاد دانشگاه:

اختلاس و دست درازی به بیت المال، پایمال کردن خون شهدا است

استاد دانشگاه با بیان اینکه استقلال کشور مرهون خون شهدا و شجاعت آنان است، گفت: اختلاس و دست درازی به بیت المال، پایمال کردن خون شهدا بوده و اختلاس گران روسیاهان دنیا و آخرت هستند.
نیکنام بیت المال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد نیکنام، استاد دانشگاه، عصر پنجشنبه در حسینیه اثنی عشری شهرری، گفت: ادب از ویژگیهای انسان مومن است.

وی افزود: انسانهای مومن همیشه خود را در محضر الهی حاضر و او را ناظر بر اعمال خود می‌دانند به همین سبب نسبت به داشتن ادب اهتمام ویژه دارند برای نمونه علمای دین افزون بر تهذیب نفس بسیار مبادی آداب هستند.

نیکنام در ادامه با اشاره به اینکه در گذشته ادب بسیار بیشتر از امروز رعایت می‌شد، ابراز کرد: در گذشته حرمت بزرگتر بیش از امروز رعایت می‌شد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه امام حسین(ع) معصوم بودند و می‌توانستند از این موقعیت استفاده کنند و جنگ را در کربلا به نفع خود پایان دهند، گفت: اگر امام حسین(ع) چنین می‌کرد امروز انقلابی همچون انقلاب اسلامی وجود نداشت زیرا امام حسین(ع) در کربلا درس مقاومت و مبارزه با ظلم را بر همگان آموخت.

وی در تبیین اسارت خاندان آل الله اظهار داشت: اسارت ظلمی به خاندان رسول خدا بود که این ظلم به اذن الهی به فرصتی برای رسوا کردن دشمنان و رساندن پیام عاشورا به امت اسلامی بود که اگر چنین نمی‌شد هرگز اثری از نهضت عاشورا باقی نمی‌ماند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه عاشورا ظلم به بشریت بود، عنوان کرد: زنده نگاه داشتن این نهضت برهمگان امری لازم و ضروری است تا مجدد جبهه باطلی در مقابل جبهه حقی قد عمل نکند.

نیکنام انقلاب اسلامی را حسینی دانست و گفت: همه ابعاد انقلاب اسلامی که مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی است همه و همه بر گرفته از درسهای کربلا و عاشورا بوده و جنگ تحمیلی، جنگ احزاب و نمونه دیگر مبارزه با کفر است.

وی استقلال کشور را مرهون خون شهدا و شجاعت آنان دانست و بیان کرد: اختلاس و دست درازی به بیت المال پایمال کردن خون شهداست اختلاس گران روسیاهان دنیوی و اخروی هستند./202/813/ب1

ارسال نظرات