۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۴۵۸۹۲۹
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی:

نقشه شیعه انگلیسی طرح اختلاف بین اهل سنت و تشیع است

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح اختلاف بین اهل سنت و اهل تشیع نقشه شیعه انگلیسی است، گفت: دشمنان و شیعه انگلیسی به دنبال این هستند تا در نفوذ در برخی از انسان ها این رستاخیز بی مانند را به انحراف بکشانند.
نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی شامگاه سه شنبه در مراسم توجیه کاروان زائران زیارتی اربعین که در مسجد حضرت رقیه(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: پیاده روزی زیارت اربعین نشان می دهد حرارت و نور در دل مومنان و عاشقان امام حسین(ع) زیاد است و این نور از دل مومنان خارج نمی شود.

وی با بیان اینکه سال به سال نقش اربعین پررنگ تر می شود نقشه ها و توطئه های دشمنان نیز شکل بهتری به خود می گیرد، گفت: با توجه با اینکه جنایت های گوناگونی در این دنیا رخ می دهد و شمرهای زمان هنوز هستند اما این نور و حرارت از دل عاشقان امام حسین(ع) کاسته نشده است.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح اختلاف بین اهل سنت و اهل تشیع نقشه شیعه انگلیسی است، افزود: دشمنان و شیعه انگلیسی به دنبال این هستند تا در نفوذ در برخی از انسان ها این رستاخیز بی مانند را به انحراف بکشانند.

نوفرستی تصریح کرد: ملت ایران و ملت عراق در حال یکی شدن هستند  بنابراین باید تلاش شود از برخی مباحث اختلافی پرهیز بشود و باید در پیاده روی اربعین صله سدر وجود داشته باشد.

وی یکی از نشانه های مومن را زیارت اربعین دانست و ادامه داد: باید با نیت خالص به زیارت امام حسین(ع) و این سفر معنوی مشرف شویم، مسأله ظهور باید از پیاده روی اربعین شکل بگیرد./880/203/ب3

ارسال نظرات