۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۴۵۸۶۶۸
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای کمرنگ کردن تفکر انقلابی در پروژه نفوذ

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با هشدار به این که دشمن در پروژه نفوذ ترویج تفکر لیبرالی در کشور را به شدت دنبال می کند، گفت: نباید گذاشت در عرصه های حساس مدیریت اجرایی کشور شاهد افرادی با تفکر لیبرالی و غرب گرایانه باشیم.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران عصر امروز در جمع فعالان فرهنگی در امامزاده عباس(ع) به هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: متأسفانه عده ای در کشور اصلاً توجه ای به این هشدار ندارند و به راحتی از کنار آن می گذرند.

وی با بیان این که هشدارهای متعدد مقام معظم رهبری پیرامون موضوع نفوذ دشمن نشان دهنده اهمیت این مسأله است، افزود: اگر این هشدارها جدی گرفته نشود به حتم دشمن به اهداف شوم خود دست خواهد یافت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در طول دوران انقلاب همواره شاهد تلاش دشمن برای نفوذ در ارکان نظام اسلامی بودیم، گفت: اما روشنگری های امام راحل و مقام معظم رهبری مانع تحقق توطئه های دشمنان در پروژه نفوذ شد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که امروز شیوه اجرای این پروژه از سوی دشمنان تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پس از توافق نامه برجام تلاش می کنند هر روز به بهانه ای جدید مسیر پروژه نفوذ را در ارکان مهم نظام هموار کنند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی از مسؤولان هنوز به این باور نرسیده اند که دشمن در تلاش است به بخش های حساس کشور نفوذ کند، افزود: مسأله نفوذ نیز همانند موضوع تهاجم فرهنگی که همواره از سوی رهبر معظم انقلاب تأکید می شد، سبک شمرده شده است.

وی با بیان این که عده ای گویا در داخل کشور از طرح موضوع پروژه نفوذ ناراحت هستند، خاطرنشان کرد: بسیار ساده لوحانه است که فکر کنیم آمریکا و کشورهای غربی رشد و تعالی ایران اسلامی را می خواهند، بلکه همه این کشورها به سرکردگی آمریکا 37 سال است که هر آنچه که در توان داشتند برای نابودی این انقلاب به کار گرفتند.

حجت الاسلام علیزاده بی اهمیت شمردن موضوع نفوذ از سوی مسؤولان را همسویی با دشمن در تحقق پروژه نفوذ در کشور دانست و تصریح کرد: موضوع نفوذ در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی باید به خوبی برای عموم مردم تبیین و تشریح شود تا آنها نیز در جریان کامل این پروژه خطرناک قرار بگیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی علیرغم 37 سال توطئه علیه ملت ایران نتوانسته به اهداف از پیش تعیین شده خود که همانا تضعیف جایگاه انقلاب اسلامی بود دست یابد، ادامه داد: امروز جبهه نفاق تلاش می کند با نفوذ در مبانی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه، ارزش ها و آرمان های انقلاب را کمرنگ و بی اثر کند.

وی با تأکید براین که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحیه انقلابی و شهادت طلبی است، گفت: اگر این اصول از متن جامعه ایران اسلامی حذف و یا کمرنگ شود آرمان های انقلاب اسلامی زیر سؤال خواهد رفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحیه انقلابی و مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در سه دهه اخیر در برابر توطئه های دشمنان بوده است، افزود: دشمن می داند تا ملت ایران به این روحیه ها وابسته است هیچ گاه نمی تواند به اهداف شوم خود در داخل دست یابد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در پروژه نفوذ در تلاش هستند ارزش های اسلامی و انقلابی را در درون کمرنگ و بی اثر کنند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان ملت ایران در پی تغییر سیرت ها با حفظ شکل ظاهری هستند.

وی با بیان این که ملت ایران برای تداوم انقلاب و مقاومت در برابر هجمه های دشمنان باید از فرهنگ دینی و انقلابی دفاع کند، بیان داشت: تنها راهی که می تواند دشمنان این ملت را زمین گیر کند استمرار فرهنگ دینی و انقلابی است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با تأکید براین که نباید بگذاریم فرهنگ انقلابی در جامعه کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: تفکر و فرهنگ انقلابی بهترین راه مقابله با پروژه نفوذ دشمن است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که فرهنگ انقلابی ادامه دهنده همان فرهنگ اصیل و ارزشمند عاشورایی است، ادامه داد: امروز همه تلاش دشمن گرفتن روحیه شهادت طلبی و انقلابی گری از ملت ایران است که باید نسبت به این توطئه دشمن هوشیار بود.

وی در ادامه سخنان خود نسبت به نفوذ فرهنگی دشمن هشدار داد و با بیان این که نفوذ در مبانی فرهنگی ما بسیار مهم تر و خطرناک تر از نفوذ در مبانی اقتصادی و سیاسی است، تصریح کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب فشارهای سیاسی و اقتصادی بسیاری را علیه ملت ایران وارد کرد که خوشبختانه با مدیریت صحیح امام راحل و مقام معظم رهبری با شکست مواجه شد، اما امروز نفوذ دشمن بیشتر رویکرد فرهنگی دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با هشدار به این که دشمن در پروژه نفوذ ترویج تفکر لیبرالی در کشور را به شدت دنبال می کند، تصریح کرد: نباید گذاشت در عرصه های حساس مدیریت اجرایی کشور شاهد افرادی با تفکر لیبرالی و غرب گرایانه باشیم.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که هدف دشمن از پروژه نفوذ استحاله و براندازی نظام است، تصریح کرد: در چنین شرایطی رسالت بخش های فرهنگی کشور در مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان بسیار حساس است و باید با وحدت و همدلی در این بخش تنها به دنبال تعالی فرهنگی کشور باشیم./950/202/ب2

ارسال نظرات