۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۵۸۴۵۶
استاد حوزه و دانشگاه:

گفتمان شهدای نظام اسلامی مبارزه با سازش است

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: گفتمان شهدای نظام اسلامی مبارزه با سازش و تمکین نکردن به آن افرادی است که جز تکبر و غرور چیزی نمی دانند و شهدایی مانند شهید فهمیده در این مسیر قرار گرفتند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان شهدای روستای اجوارکلا اظهارداشت: اکثر مدیران این نظام رنگ و بوی جبهه و ایثار دارند که بسیار ارزشمند و گرانقدر است.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: شهید محمدحسین فهمیده تمام وجود خود را با تفکر انقلابی تقدیم نظام اسلامی کرد و سبب شد تا انقلاب اسلامی ما به مرحله صدور برسد.

وی اظهارداشت: امام خمینی(ره) در مورد شهید فهمیده فرمودند رهبر ما آن طفل سیزده ساله شهیدی است که به جایگاه ارزشمند دست پیدا کرده و به دوستی با خدا رسیده که حضرت حق نیز ایشان را دوست داشته است.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که شهید فهمیده زنده است و فردی حالت معاشقه با حضرت حق برسد ماندگار می شود، گفت: نظام اسلامی مملو از این شخصیتهایی است که به معرفت شناسی دست پیدا کرده و خداوند متعال را شناختند.

استاد حوزه علمیه مازندران خداشناسی را زمینه ساز تعالی انسان دانست و بیان داشت: بعضی از انسانها در این عالم با وجود مرگشان زنده هستند که توانستند به مراتب والایی دست پیدا کنند.

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که در دوران گدشته نظام مرده با شعار ما نمی توانیم داشتیم که خود را به استکبار جهانی عرضه کرده بودند، گفت: در آن زمان علمی نبود و نخبه پروری در کشور وجود نداشته است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانسته است بعد از سی و هشت سال از پیروزی خود در مسیر اقتدار و تعالی قرار گیرد و استعدادهای ما در آستانه اربعین انقلاب اسلامی در حال شکوفایی و بارورشدن است.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که گفتمان انقلاب اسلامی در حال جهانی سازی است، گفت: می بینیم تفکر انقلاب اسلامی در دیگر کشورها چه کرده است و رهبری انقلاب نیز با منظومه فکری امام راحل دارند کار را به نحو شایسته ای پیش می برند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که انسان باید زندگی خود را در خدمت قرآن کریم قرار دهد، اظهارداشت: اگر فردی احساس تکلیف کند می تواند اثرگذاری شایسته و ارزنده ای ایفا کند.

وی افزود: می بینیم یک نامه مقام معظم رهبری جوانان غرب را بیدار می کند و پیام رهبری به کنگره عظیم حج را داشتیم که جهان اسلام را بیدار کرده است.

حجت الاسلام تقی زاده بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری را عامل اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: تدابیر ارزشمند رهبری خنثی کننده هجمه های دشمنان بوده و تمام فتنه های آنان را نقش برآب کرده است.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: اگر کسی در مسیر تبعیت از خداوند متعال و بزرگان دینی باشد می تواند به مراتب والایی دست پیدا کند؛ امروز در مرحله تبعیت از ولایت فقیه قرار داریم و نیاز است در این عرصه کوشا باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: تفکر امام راحل در راستای حاکمیت نظام و بهره گیری از رهنمودهای رهبری است از این رو باید دقت و توجه شایسته ای داشته باشیم و رهبری ما دارد جهان را مدیریت می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: گفتمان شهدای نظام اسلامی مبارزه با سازش و تمکین نکردن به آن افرادی است که جز تکبر و غرور چیزی نمی دانند و شهدایی مانند شهید فهمیده در این مسیر قرار گرفتند.

وی اظهارداشت: شهدای نظام اسلامی اهداف بلندی را شروع کردند؛ امروز می بینیم شهدا ماندگار هستند و راه شهادت نیز ادامه دارد و دشمن از آن هراسان است.

حجت الاسلام تقی زاده پیشرفتهای علمی نظام اسلامی را ارزشمند و گرانقدر دانست و تصریح کرد: امروز شعار ما می توانیم را سرداده و توانستیم به مراتب والایی در عرصه های انرژی هسته ای، نانو، فناوری و موشکها دست پیدا کنیم.

امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: نباید دست نیاز به روی غرب دراز کنیم و هر زمانی ایستادگی کنیم دشمن عقب نشینی می کند و ضرورت دارد در شرایط کنونی هوشیار باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تفکر عاشورای حسینی و بصیرت افزایی باید در وجود ما ایجاد شود، گفت: دانش آموزان هم باید احساس تکلیف کرده و به امور مختلف حساس باشند.

وی اظهارداشت: نیاز است شناخت کامل و بیداری نسبت به توطئه های دشمنان داشته باشیم که دشمنان اهداف بسیاری دارند و می خواهند کاری کنند تا انتخابات ما برگزار نشود.

حجت الاسلام تقی زاده حضور در صحنه مردم را خنثی کننده تلاشهای شوم دشمنان دانست و بیان داشت: ملت ایران همانند تمام عرصه های مورد نیاز در انتخابات آینده نیز نقشه های ایادی استکباری را نقش برآب می کند./202/1314/ب1

ارسال نظرات