۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۴۵۸۰۷۲

انتقاد امام جمعه کوفه از سنگ اندازی آمریکا در عملیات موصل

امام جمعه کوفه از سنگ اندازی آمریکا در راه عملیات آزادسازی موصل به شدت انتقاد کرد.
سید هادی الدنیناوی امام جمعه کوفه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد مهدی ناصری امام جمعه ناصریه در خطبه‎های نماز جمعه روز گذشته که در مسجد شیخ عباس الکبیر برگزار شد، از کاهش امنیت و نفوذ عناصر تروریستی به اماکن عمومی به شدت انتقاد کرد و گفت: عناصر تروریستی در روزهای گذشته با شکستن حصار امنیتی وارد فرودگاه بین المللی بصره شده بودند ولی موفق به انجام عملیات نشدند.

وی افزود: تروریست‎ها برای جبران پیروزی‎های مجاهدان در جریان عملیات آزادسازی استان موصل به اقدامات تروریستی در شهرهای مختلف دست زده‎اند.

امام جمعه ناصریه تصریح کرد: هر استان برای تامین امنیت و ثبات باید به بخش‎های مختلف تقسیم شود و نیروهای امنیتی با همکاری با نهادی مرتبط و مردم امنیت و ثبات را به همه مناطق بیاورند.

انتقاد امام جمعه کوفه از سنگ اندازی آمریکا در عملیات موصل

حجت الاسلام هادی الدنیناوی، امام جمعه کوفه در خطبه‎های نماز جمعه روز گذشته، مجازات و عاملان تروریستی را واجب شرعی و ملی دانست خاطرنشان ساخت: مجاهدان و مردم بسیاری درپی اقدامات شنیع جریان‎های تروریستی به شهادت رسیدند بر این اساس باید عاملان چنین جنایت‎های هر چه سریعتر مجازات شوند.

وی ادامه داد: جهانیان مشاهده کردند که چگونه مجاهدان عراقی با پیروی از امام حسین (ع) اعضای داعش را که از حمایت مالی و تسلیحاتی بین المللی برخوردار هستند، در حال شکست دادن هستند.

امام جمعه کوفه با بیان اینکه نهضت حسینی نابود کننده ظلم و طاغوت است، اظهار داشت: اگر سنگ اندازی آمریکا در مسیر پیشروی‎های مجاهدان عراقی نبود، آنان خیلی سریع اراضی این کشور را از لوث تروریسم پاکسازی کرده بودند./994/ب901/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات