۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۵۷۵۴۴
مسؤول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی خبر داد؛

برپایی 14 موکب از خراسان جنوبی در عراق

مسؤول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: از خراسان جنوبی 14 موکب برای اربعین در عراق برپا می‌شود که از این تعداد دو موکب بهداشت و درمان و امداد و نجات و 12 موکب پذیرایی است.
ستاد اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، محمد محسنی، مسؤول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی ظهر امروز در سومین جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان اظهار داشت: از خراسان جنوبی 14 موکب برای اربعین در عراق برپا می‌شود که از این تعداد دو موکب بهداشت و درمان و امداد و نجات و 12 موکب پذیرایی است.

وی با بیان اینکه ابتدا قرار شد خراسان جنوبی 20 نفر زائر را اسکان دهد که با توجه به امکانات محدود و رایزنی‌هایی که با حج و زیارت کردیم این تعداد اسکان را به 10 هزار نفر کاهش دادیم، گفت: برای این تعداد از اسکان 200 تخته چادر گروهی، 20 هزار پتو و 10 هزار زیرانداز نیاز داریم که 50 درصد از این اقلام تاکنون تهیه شده است.

مسؤول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از این تعداد موکب چهار موکب نانوایی است که روزانه 200 کیسه آرد را پخت می‌کنند، افزود: همچنین برای موکب‌های پذیرایی در عراق اقلامی مانند 15 تن برنج، 6 عدد کپسول گاز، 2 میلیون عدد ظرف یکبار مصرف، 3.2 تن شکر و 500 حلب روغن نیاز داریم./203/880/ب1

ارسال نظرات