۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۵۶۲۱۸

ثبت‌ نام بیش از 3 هزار نفر از خراسان جنوبی در سامانه سماح

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه سرگروه‌ها به مباحث امنیتی توجه ویژه‌ای کنند، گفت: تاکنون برای پیاده‌روی مراسم اربعین حسینی 3 هزار و 920 زائر در قالب 897 گروه در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و برای بسیاری از این افراد ویزا صادر شده است.
نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی آموزشی اربعین خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون برای پیاده‌روی مراسم اربعین حسینی 3 هزار و 920 زائر در قالب 897 گروه در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و برای بسیاری از این افراد ویزا صادر شده است.

وی با بیان اینکه سرگروه‌ها به مباحث امنیتی توجه ویژه‌ای کنند، گفت: سرگروه‌ها می‌توانند برای حمل و نقل در اربعین حسینی به سازمان پایانه‌های حمل و نقل خراسان جنوبی مراجعه کنند تا در ادامه مشکلاتی وجود نداشته باشد.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی افزود: تعداد سرگروه‌های اربعین نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 40 درصد افزایش داشته است و در تلاش هستیم برای سرگروه‌ها کلاس‌های توجیهی برگزار کنیم تا در اربعین حسینی دچار مشکل نشویم.

نوفرستی با بیان اینکه توصیه می‌شود بانوان و خردسالان و بیماران در پیاده‌روی بزرگ اربعین حضور نداشته باشند چرا که در ادامه دچار مشکلاتی می‌شوند، تصریح کرد: شرایط کشور عراق به نسبت کشور ایران به طور کامل متفاوت است و قوانین خاص خود را دارند./203/880/ب1

ارسال نظرات