۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۴۵۶۱۱۵

جامع‌ترین پرتال تخصصی تربیت کودکان و نوجوانان رونمایی شد

جامع‌ترین پرتال تخصصی تربیت کودکان و نوجوانان در تالار ایوان شمس رونمایی شد.
نماز کودکان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جامع‌ترین پرتال تخصصی تربیت کودکان و نوجوانان عصر امروز با حضور متخصصان و کارشناسان حوزه رسانه و کودک در تالار ایوان شمس رونمایی شد.

در این مراسم که به همت سازمان فضای مجازی سراج برگزار شد، رضا پورحسین قائم‌مقام معاونت سیما، غلامعلی افروز متخصص حوزه کودکان و نوجوانان، دکتر محمد میرکیانی متخصص حوزه رسانه و نویسنده و سجاد حسینی مدیر پرتال سخنرانی کردند.

در ابتدای مراسم غلامعلی افروز عضو هیأت‌علمی دانشگاه تهران گفت: بازی کردن برای کودکان سرمایه بزرگی است بنابراین برای آموزش رسمی آنها عجله نکنید.

در ادامه محمد میرکیانی نویسنده و متخصص حوزه رسانه اظهار داشت: امروز انبوه تولیدات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان نیز عمدتاً از فرآورده تولیدات کشورهای غربی است.

در بخش دیگر مراسم رضا پورحسین قائم‌مقام معاونت سیما، به‌عنوان سخنران دیگر بیان داشت: در تمدن نوین اسلامی باید کودکان بر اساس انسان‌شناسی الهی تعلیم و تربیت شوند در این زمینه ادبیات اسلامی ما مشحون از اطلاعات تعلیم و تربیتی است.

همچنین در پایان مراسم سجاد حسینی مدیر پرتال تخصصی تربیت کودک و نوجوان، ابراز کرد: ما از سال 1388 نخستین پرتال آموزشی به نام مهد پرتال را با مبانی تربیتی و پزشکی راه‌اندازی کردیم که خدمات خوبی را به مهدکودک‌ها ارائه داد.

وی افزود: شبکه آموزشی شبکه فندق نیز یکی دیگر از کارهای ما بود که به مجله آموزشی کودک و خبرگزاری کودک منتهی شد، امروز فرزند پرتال به شکلی جامع‌تر در عرصه کودکان و نوجوانان وارد عرصه شده است.

حسینی با تشکر از سازمان فضای مجازی سراج در همراهی و حل مشکلات، عنوان کرد: همه آموزش‌ها و موضوعات تربیتی ما در این راستا قرار دارد که ما به مفهوم کودک تراز دست پیدا کنیم.

مدیر پرتال تخصصی تربیت کودک و نوجوان در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه فرزند پرتال محل درآمدزایی نیست از همه‌کسانی که در حوزه کودک فعالیت دارند درخواست کمک و رهنمود داریم.

بزرگ‌ترین پرتال تخصصی تربیت کودک و نوجوان از امروز به آدرس اینترنتی www.farzndportal.ir در دسترس علاقه‌مندان است./202/807/ب1

ارسال نظرات