۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۴۵۳۸۲۹
امام جمعه الیگودرز:

تحقق و تقویت ارزشهای اسلامی در سایه احیای امر به معروف صورت می گیرد

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه تبیین ارزشهای اسلامی در جامعه به ویژه بین جوانان نقش بسزایی در تربیت دینی آنان دارد، گفت: تحقق این مهم در سایه احیای امر به معروف و نهی از منکر صورت می گیرد.
امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی محمد ارزنده، عصر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان الیگودرز گفت: احیای امربه معروف و نهی از منکر موجب رشد و شکوفایی فرهنگ جامعه می شود.

وی احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را ضروری خواند و افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید اخلاق را رعایت کنند.

امام جمعه الیگودرز با تأکید بر ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: این اقدام نباید مختص زمانی خاص باشد بلکه باید در همه ایام سال مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

وی مخاطب شناسی را از موارد مهمی عنوان کرد که در مسأله امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه آمران به معروف و ناهیان از منکر قرار گیرد.

حجت الاسلام ارزنده اظهار داشت: در سایه احیای امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ دینی در جامعه تقویت و ارزشهای اسلامی گسترش می یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید ترویج سیره ائمه معصومین(ع) سرلوحه برنامه های خویش قرار دهند.

امام جمعه الیگودرز در ادامه از عدم حضور برخی مسؤولان در نمازهای جمعه عنوان کرد: شرکت نکردن در نماز عبادی سیاسی جمعه یک منکر است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی شرکت نکردن در نماز جمعه را یک منکر دانست و گفت: مسؤولان نباید خود را از مردم جدا بدانند./203/9451/ب1

ارسال نظرات