۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۵۳۷۵۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

احیای امر به معروف و نهی از منکر لازمه تقویت ارزشهای اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را بسیار مهم خواند و گفت: احیای این فریضه واجب در جهت تقویت ارزشهای اسلامی ضروری است و در این راستا باید شورای امر به معروف تشکیل شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی امروز در دیدار با جمعی از فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را واجب دانست و گفت: با احیای این واجب الهی باید در جهت تقویت ارزشهای اسلامی گام برداشت.

وی با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به وظایف خویش آگاه باشند، افزود: تن ندادن به ذلت، ایستادگی در برابر ناهنجاریها و استکبارستیزی از جمله وظایف آنان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از افراد انقلابی، عنوان کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر انقلابی باید در مقابل فسا، اباحه گری و بی بندو باری بایستند.

وی با بیان اینکه چرا برخی افراد باید دست به کارهایی بزنند که همواره گوشه ای از ارزشهای اسلامی را زیر سؤال ببرند، اظهار داشت: پافشاری برخی افرادی در برگزاری کنسرتها چه معنایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: آیا به این اندازه که برای برگزاری کنسرتها اصرار می شود، برای برنامه های قرآنی نیز هزینه می شود.

وی تشکیل شورای امر به معروف انقلابی را امری مهم در جهت برخورد با مواردی همچون تشکیل کنسرتها عنوان کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر برای پیشگیری و تأثیرگذاری در جامعه است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر با استناد به قانون باید انجام وظیفه کنند تا بهانه ای دست دیگران ندهند، افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید با خیرخواهی، محبت، دلسوزی و هشدار مانع وقوع جرم و عمل منکر شوند.

وی با اشاره به اینکه خون افراد زیادی برای احیای ارزشهای اسلامی ریخته شده است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی که به الگویی برای حزب الله لبنان، مردم یمن، عراق و دیگر کشورها تبدیل شده است، نباید ارزشهای اسلامی در این کشور کمرنگ شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به اینکه 95 درصد از جمعیت هیأتهای عزاداری را جوانان تشکیل می دهند، گفت: مسؤولیت پذیری جوانان و حضور پر رنگ آنان در هیأتهای مذهبی فرصتی مناسب برای تقویت ارزشهای اسلامی، دینی و انقلابی است./9459/202/ب2

ارسال نظرات