۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۳۳۵۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

جایگاه ولایت فقیه، عاشورا و نهضت انتظار را تفسیر کرده است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه جایگاه ولایت فقیه عاشورا و نهضت انتظار را تفسیر کرده است، گفت: مردم امروز در زیر سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه در بحث فرهنگ عاشورا موفق بوده‌اند.
نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام نوفرستی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عصر امروز در مراسم شور حسینی که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: تمام انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) چراغ و مصباح هدایت و سفینه نجات هستند.

وی با اشاره به ان الحسین و سفینة النجاة، گفت: در این جمله رمز و رموزی نهفته است که پیامبر اکرم(ص) به صورت خاص در مورد امام حسین(ع) بیان کردند، در صدر اسلام بعضی از اصحاب این سخنان گهربار پیامبر را می‌شنیدند اما درک معنا نداشتند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز آثار و برکات ماه محرم و فرهنگ عاشورایی را در جامعه مشاهده می‌کنیم، افزود: فرهنگ عاشورایی نه تنها در بین مسلمانان وجود دارد بلکه بسیاری از افرادی که مسلمان نیستند خود را تأسی از فرهنگ عاشورایی پیروز می‌دانند.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: کسانی که برای مبارزه با اسلام نشست‌هایی می‌گذارند وقتی به دنبال رمز و رموز پیشرفت اسلام می‌روند خودشان اعلام می‌کنند هر چه که امروز اسلام دارد از فرهنگ عاشورایی است.

وی با بیان اینکه جایگاه ولایت فقیه عاشورا و نهضت انتظار را تفسیر کرده است، ادامه داد: مردم امروز در زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و ولایت فقیه در بحث فرهنگ عاشورا موفق بوده‌اند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) می‌فرمایند فرهنگ عاشورا عزت داد، عزت می‌دهد و عزت آفرین است، بنابراین ما باید نهضت حسین(ع) را زنده نگه بداریم چرا که عزت ما در سایه جهاد است.

حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: باید در جهت حفظ عزت عاشورا از هرگونه تحریف‌ها و اشعاری که در شأن ائمه اطهار(ع) نیست پرهیز کنیم و باید فرهنگ عاشورایی را در جامعه ترویج دهیم.

وی اربعین را رزمایش عظیم مسلمانان از اقصی نقاط جهان خواند و عنوان کرد: در این رزمایش عظیم هر ساله حدود 25 میلیون نفر از مسلمانان اقصی نقاط جهان شرکت می‌کنند و این رزمایش بیانگر وحدت امت اسلامی در سایه فرهنگ حسینی است./202/880/ب1

ارسال نظرات