۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۱۴۲۳
با حضور سعید جلیلی؛

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آمل برگزار می شود

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آمل برگزار می شود.
سعید جلیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آمل برگزار می شود.

این مراسم در روز پنج شنبه هشتم مهر ماه و از ساعت 16 تا 18 در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل صورت می گیرد.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت هیات رزمندگان اسلام شهرستان آمل انجام می شود که همواره به مناسبتهای مختلف برنامه های ویژه ای را در سطح شهرستان صورت می دهد.

سرهنگ پاسدار بهروز عیسی زاده، جانشین سپاه ناحیه آمل در گفت و گو با خبرنگار ما با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمند و گرانقدری برای تجلیل و پاسداشت از مقام والای رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است که می توانیم اهتمام شایسته ای در این راستا داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ابعاد دفاع مقدس نیازمند بازخوانی و بازشناسی است که باید در این عرصه کوشا بوده و از همه ظرفیتهای لازم استفاده درستی داشته باشیم.

عیسی زاده افزود: انقلاب اسلامی در مسیر اقتدار و تعالی قرار دارد که دشمنان تلاشهای بسیاری صورت دادند اما نتوانستند خواسته ها و اهداف مورد نظر خود را محقق کنند.

جانشین سپاه ناحیه آمل با بیان این که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس مجاهدتهای والایی صورت دادند، گفت: این ایثار و از خودگذشتگی سبب شد تا نقشه های شوم دشمنان نظام اسلامی نقش بر آب شود.

وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهارداشت: در سال اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنیم تا رهنمودها و دغدغه های مقام معظم رهبری در این عرصه به نحوی شایسته محقق شود.

عیسی زاده تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که باید عزم جدی وجود داشته باشد و اهتمام والایی صورت گیرد.

جانشین سپاه ناحیه آمل اظهار داشت: سی و ششمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اجرای ویژه برنامه هایی در شهرستان گرامی داشته می شود که چهارصد برنامه را در این شهرستان صورت می دهیم و تلاش است به بهترین نحو ممکن در راستای برگزاری آن کوشا باشیم.

عیسی زاده افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس با عنوان ما آماده ایم برگزار می شود که در آن مسائلی مانند استکبارستیزی، برجسته سازی نقش آمریکای جنایتکار، جنگ نرم و انطباق حرکت شهدای دوران دفاع مقدس با شهدای مدافع حرم در طول هفته تبیین و مورد بررسی قرار می گیرد.

جانشین سپاه ناحیه آمل با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی آمل اشاره کرد و ادامه داد: نواختن زنگ ایثار و مقاومت و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان آمل با حضور پرشور و پرشکوهی برگزار شده است.

وی از برگزاری یادواره شهدای والامقام گمنام در حسینیه لاله های زهرایی خبرداد و تصریح کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همزمان با هفته گرانقدر دفاع مقدس صورت می گیرد.

عیسی زاده اظهار داشت: آماده سازی مساجد و فضاسازی شهری از جمله فعالیتها است که در کنار آن مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری نیز صورت می گیرد که این برنامه های در سطح پایگاه های مقاومت شهری و روستایی انجام می شود.

جانشین سپاه ناحیه آمل ادامه داد: میقات صالحین و حضور حلقات صالحین شهرستان آمل در نمازهای جمعه شهرستان از جمله برنامه ها است که باید تلاشهای ما در راستای برگزاری باشکوه و شایسته برنامه های این هفته باشد.

وی تصریح کرد: همایش رهروان ولایت با حضور علما و روحانیان آمل در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان صورت می گیرد و سخنرانی فرماندهان و پیشکسوتان ایثار و شهادت در مراکز علمی و فرهنگی نیز در طول این هفته صورت می گیرد.

گفتنی است، ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در مناطق شهری، روستایی، پایگاههای مقاومت بسیج، امامزادگان و مساجد آمل در حال اجرا است./202/1314/ب1

ارسال نظرات