۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۵۰۹۹۵
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه همدان:

معمرین ذخایر حوزه های علمیه هستند

حجت الاسلام مظاهری با اشاره به اهداف برگزاری همایش هادیان نور، گفت: همایش هادیان نور با هدف تحلیل از روحانیان مسن و معمر برگزار شده و برنامه ای متنوعی نیز در آن دیده شده است.
معمرین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام یاسر مظاهری مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه همدان پیش از ظهر امروز در همایش هادیان نور که با هدف تقدیر از معمرین حوزه در تالار معلم همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه غدیر در تاریخ اسلام گفت: حقیقت غدیر باید برای آیندگان تبیین شود.

حجت الاسلام مظاهری در ادامه با اشاره به جایگاه غدیر در معارف فقهی و اعتقادی تشیع ابراز داشت: عید غدیر باید با تمام ابعاد آن در جامعه و برای نسل جدید تبیین و تشریح شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه همدان با اشاره به ضرورت پاسداشت غدیر گفت: امت بدون امام مانند کشتی بی ناخدایی است و غدیر نقطه عطفی بود که جامعه را از ضلالت و گمراهی برهاند.

وی با اشاره به نقش مرکز خدمات حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: مرکز خدمات با شعار آینده نگری و ارتقای هدفمندی خدمات، گامی بلند برای خدمات رسانی به جبهه حق برداشته است.

استاد حوزه علمیه همدان با بیان این که مرکز خدمات تمام اهتمام خود را در خدمت رسانی به طلاب و خانواده های آنان متمرکز کرده است گفت: بیمه تامین اجتماعی، طرح اکرام معمرین، اکرام ایتام و خدمات ویژه به بیماران خاص از خدمات این نهاد است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری همایش هادیان نور گفت: همایش هادیان نور با هدف تحلیل از روحانیان مسن و معمر برگزار شده و برنامه ای متنوعی نیز در آن دیده شده است.

حجت الاسلام مظاهری با بیان این که نقش روحانیان مسن و معمر در حوزه بسیار تعیین کنند است، افزود: روحانیت معمر در حوزه از ذخایر حوزه ها محسوب می شوند و باید به آنها توجه ویژه داشت.

لازم به ذکر است در این مراسم با شکوه حجت الاسلام والمسلمین ربانی مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور نیز حضور داشت و طی مراسمی از معمرین حوزه علمیه استان همدان تجلیل شد./202/979/ب1

ارسال نظرات