۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۴۵۰۷۸۸
آيت الله نمازي:

استقلال، عزت و سربلندی ملت‌ها در گرو مسلح شدن به سلاح ولايت است

نماينده ولي فقيه در کاشان با بيان اينکه استقلال، عزت و سربلندي هرملتي در مسلح شدن به سلاح ولايت است، گفت: جامعه تشيع بايد آماده ظهور باشد و جوانان معرفت شان را افزايش دهند، چرا که جهل مانع رشد و تکامل بشر و پايه و اساس همه بيچارگي ها است.
آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، آيت الله ‌عبدالنبي نمازي پيش از ظهر امروز در پنجمين جشنواره غدير علوي در جوار مضجع حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) دارالسياده علوي کاشان، با اشاره به اينکه هر روز شعاع اسلام گسترده تر مي شود، گفت: جنگهاي سالهاي اخير در کشورهاي اسلامي داراي حکمتها و تقديراتي است.

وي افزود: هزاره سوم، قرن محاصره مستکبران از سوی مستضعفان است، چراکه ملتها درحال بيدارشدن هستند و سازمانهايي مانند سازمان ملل اجرا کننده سياستهاي مستکبران هستند.

آيت الله نمازي با بيان اينکه داعش طرفدار انسانها نيست، گفت: در روايات عنوان شده است که در زمان ظهور، ظلم و جنايت به قدري افزايش پيدا مي کند که مردم از فريادرس نا اميد مي‌شوند اما با قيام امام زمان(عج) اميد به جامعه بازمي‌گردد از اين رو امروز نيز بشريت منتظر مهدي موعود(عج) و مصلح جهاني است.

نماينده ولي فقيه در کاشان با بيان اينکه رشد و شکوفايي انسانها در زماني است که رهبر آسماني ظهور کند، افزود: جامعه تشيع بايد آماده ظهور باشد و جوانان معرفت شان را افزايش دهند، چرا که جهل مانع رشد و تکامل بشر و اساس همه بيچارگي ها است.

وی با اشاره به اينکه انسان جاهل کارآيي ندارد، گفت: امروز جنگ مکتبها است و برد با کساني است که داراي علم هستند، بنابراين جامعه ما بايد در همه رشته ها مسلح باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبري، نافرماني از خدا را براي جامعه مضر دانست و افزود: استقلال، عزت و سربلندي هر ملتي در مسلح شدن به سلاح ولايت است و کساني که الگوي شان اهل بيت(ع) باشد، اگر اشتباهي داشته باشند و زمين بخورند، متوجه اشتباه خود مي شوند و به مسير بازمي گردند.

شايان ذکر است، در اين مراسم عمامه گذاري سيد حسين مسعودي علوي طلبه مکتب امام صادق(ع) از سوی آيت الله نمازي نماينده ولي فقيه در كاشان انجام شد و در ادامه استاد صائم کاشاني، شاعر معاصر در وصف اميرمومنان اشعاري را قرائت كرد.

لازم به ذکر است، روستاي دارالسياده علوي در منطقه مقدس اردهال و ۴۰ کيلومتري غرب کاشان واقع شده و از مناطقي است که ۹۵ درصد از مردم آن از سادات هستند./202/1307/ب1

ارسال نظرات