۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۵۰۴۳۴
سخنران حرم رضوی:

سنگ بنای داعشی گری و سلفی گری در سقیفه گذاشته شد

حجت الاسلام حیدری کاشانی در حرم امام رضا(ع) گفت: سنگ بنای خط انحراف از ولایت که در چهره سلفی گری، وهابی گری و داعشی گری ملاحظه می کنیم، با انحراف از خط امامت و ولایت در سقیفه گذاشته شده است.
حجت الاسلام حیدری کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد باقرحیدری کاشانی، مدیر کانون مهدوی طلیعه ظهور امروز در ویژه برنامه شکوه غدیر در حرم مطهر رضوی با تبیین «غدیر و نقشه شیطان زدایی» اظهار کرد: در غدیرخم سه روزی طول کشید تا نبی مکرم اسلام(ص) از 120 هزار مسلمان از اقصی نقاط جهان بیعت گرفتند که ولایت امام علی(ع) را بپذیرند.

وی افزود: پیامبر(ص) در غدیرخم همچنین از مسلمانان بیعت گرفتند که جریان غدیر را ترویج دهند که مردم با امام علی(ع)، پس از ایشان با امام حسن مجتبی(ع) و سیدالشهدا و پس از آن با 9 تن از فرزندان ایشان عهد ببندند.

کارشناس مذهبی رسانه ملی تصریح کرد: روز عید غدیر روز بیعت گرفتن از امت اسلام برای عهد و پیمان بستن با 12 امام معصوم بود از این رو، روز عید غدیر روز تجدید عهد ما با همه ائمه اطهار(ع)، روز تجدید عهد با امام رضا(ع)، تجدید عهد ولایت ما با سیدالشهدا(ع) و از همه بالاتر تجدید عهد با امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه خداوند دین اسلام را بر پنج رکن نماز، روزه، حج، زکات و ولایت قرار داده است، مطرح کرد: تا قبل از ابلاغ ولایت ابلیس امیدوار به تخریب چهار رکن دیگر دین بود اما با ابلاغ ولایت از سوی پیامبر(ص) نا امید شد از این رو پس از غدیر تمام ایادی و بازوان خودش را برای مخاطره انداختن ولایت به کار گرفت.

سقیفه؛ رورنه امید شیطان

حجت الاسلام حیدری کاشانی ادامه داد: با هم پیمان شدنِ عده ای در سقیفه مبنی بر اینکه نگذارند ولایت و خلافت به امام علی(ع) برسد، برای شیطان که به لرزه افتاده بود روزنه امیدی باز شد؛ خط نفاق کسانی هستند که در جمع بیعت، ادعای دینداری، اطاعت از فرمانهای الهی می کند و پس از آن عهدی برای شکستن همان بیعت می بندد.

مدیر کانون مهدوی طلیعه ظهور خاطرنشان کرد: خط انحراف از ولایت که در سقیفه آغاز شد تا به امروز ادامه پیدا کرده است و دیدیم چه تخریبی را در حج ابراهیمی انجام داد و امسال آن را به حج صهیونیستی مبدل کرد.

وی تصریح کرد: سنگ بنای خط انحراف از ولایت که در چهره سلفی گری، وهابی گری و داعشی گری ملاحظه می کنیم، در ایام غدیر با انحراف از خط امامت و ولایت در سقیفه گذاشته شده است.

حجت الاسلام حیدری کاشانی تأکید کرد: شیعه باید درک کند اکنون کجا قرار داد اینکه تنها دو جریان داریم یا کفر یا نفاق است؛ یا جریان صراط مستقیم همان ولایت و امامت و یا جریان انحراف و زاویه گرفتن از خط ولایت و امامت است.

تبدیل حج ابراهیمی به حج صهیونیستی

کارشناس مذهبی رسانه ملی مطرح کرد: خدای متعال چه زیبا، آل سعود جنایتکار را که غرق در خباثتهای باطنی است برای مردم عالم رسوا کرد، حضرت امام (ره) شاید سی سال قبل این خباثتها را دیده بودند اما برای امثال ما مشخص نشده بود.

وی تصریح کرد: دیگر از عنوان خادم الحرمین، عنوان دین، عنوان ایمان و خادم مؤمنان خبری نیست و خادم الحرمین به خائن الحرمین تبدیل شد، کسی که در هر گوشه عالم جنایتی می کند، در یمن کودک کشی و نسل کشی می کند، معلوم شد هم پیمان با شیطان است و در این هم پیمانی با شیطان حج ناب ابراهیمی را به حج شیطانی و صهیونیستی تبدیل کرد.

حجت الاسلام حیدری کاشانی بیان کرد: امام صادق(ع) بیان فرموده اند: «همیشه ثبات قدم و ثبات قلبتان را در دین خدا از خداوند طلب کنید»، مبادا در شمار ریزشها باشیم زیرا در عصر غیبت که فتنه ها زیاد می شود امکان ریزش برای هر یک از ما نسبت به دین خدا وجود دارد./201/1308/ب1

ارسال نظرات