۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۵۰۱۶۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق بوشهر:

برخی در کشور مرعوب دشمن هستند/ رزمندگان اسلام آماده مقابله با استکبار هستند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه برخی در کشور مرعوب دشمن هستند و می‌خواهند زیر سیطره دشمن باشند، گفت: اگر ما رعب و ترس از دشمن نداشته باشیم هیچ غلطی نخواهد کرد.
حجت الاسلام اعلمی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر حجت‌الاسلام  عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح امروز در همایش سیاسی غدیر، ولایت و انقلاب اسلامی در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: دهه ولایت از عید قربانی نفس اماره در پیشگاه معبود تا رسیدن روز کمال دین است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر ادامه داد: اگر شخصی که مؤمن به خدا و پیامبر(ص) است یعنی اضافه بر مسلمیت به درجه مؤمنیت رسیده باشد برای رسیدن به کمال درجه ایمان باید ابتدا نفس اماره خود را در قربانگاه و پیشگاه معبودش قربانی کند تا بتواند کمال ایمان را در وجود خود نهادینه کند.

وی با بیان اینکه همه باید زیر چتر اسلام بیایند زیرا تکمیل‌کننده همه ادیان است، ادامه داد: اسلام تمام خوبی‌ها در خود دارد و در عین حال جلوی تمام بدی‌ها هم می‌ایستد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر به مقایسه جنگ احزاب و جنگ امروز دشمنان با اسلام پرداخت و گفت: امروز هم جنگ احزاب شروع و شدت گرفته اما مهم این است که عمارهای رهبری خود را برای مقابله با آن آماده کرده‌اند.

حجت الاسلام اعلمی‌نژاد با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به‌ عنوان مالک اشتر، ابوذر، سلمان، مقداد و ابوذر رهبری رعبی سهمگین در دل دشمن انداخته، بیان داشت: عمارهای علی کسی نیستند جزء پاسداران که گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و آماده اجرای فرامین آن حضرت برای مقابله با دشمنان هستند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب و نظام اسلامی هم عِده دارد و هم عُده و از دشمن نترسید چرا که رهبری چون سید علی داریم، خاطرنشان کرد: در سراسر جهان رزمندگانی تربیت شده‌اند که هر لحظه انتظار فرمان مقام معظم رهبری هستند تا بر استکبار و منافع آنها تسلط پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی در کشور مرعوب دشمن هستند و می‌خواهند زیر سیطره دشمن باشند، گفت: اگر ما رعب و ترس از دشمن نداشته باشیم هیچ غلطی نخواهد کرد./833/102/ب2

ارسال نظرات