۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۴۴۹۸۹۷
امام جمعه آمل مطرح کرد؛

ضرورت ورود مراکز علمی در بسترسازی تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی

امام جمعه آمل گفت: ضرورت دارد مراکز علمی در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده و برای تحقق شعار سال و نهادینه سازی آن در جامعه گامهای ارزشمندی بردارند که می تواند اثرگذار باشد.
امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل آیت الله آملی و دیدار با دکتر فاضل لاریجانی، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی خدمت ارزشمندی برای نظام و انقلاب اسلامی صورت داده است.

وی تصریح کرد: در یک مقطعی دانشگاه آزاد اسلامی، زمانی که داوطلبان پشت دانشگاه صف کشیده بودند به داد جامعه ما از نظر علمی رسیده است.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت ارزشمندی دارد که می تواند یک جهاد بسیار بزرگ در اجرای مطالبات و رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری صورت دهد.

امام جمعه آمل اظهار داشت: ضرورت دارد مراکز علمی در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده و برای تحقق شعار سال و نهادینه سازی آن در جامعه گام های ارزشمندی بردارند که می تواند اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی امری مهم و اساسی است که باید از همه ظرفیتها برای تحقق شعار سال بهره گیری کنیم و برنامه ریزی و تلاش شایسته ای در این عرصه صورت گیرد.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: نیاز است مراکز علمی با تمام وجود در بخش اقتصاد مقاومتی به میدان بیایند تا در تولید علم و ثروتمند موفق عمل کرده و بتوانیم توفیقات ارزشمند و گرانقدری در این عرصه داشته باشیم.

امام جمعه آمل با بیان این که ضرورت دارد از فرصتها و ظرفیتهای موجود به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است استفاده کنیم، گفت: تولید علم و ثروت از اهمیت بسزایی برخوردار است که دانشگاهها می توانند در این مسیر گامهای خوبی بردارند.

احمد منفرد، معاون استاندار مازندران در این نشست، اظهار داشت: ضرورت دارد با همکاری صنایع، دانشگاه و بخش خصوصی هسته های کارآفرینی تشکیل شود که می تواند اثربخشی شایسته ای داشته باشد.

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله آملی می تواند در عرصه توسعه کارآفرینی کوشا بوده تا به عنوان الگویی در سایر مراکز آموزشی اجرایی شود.

منفرد اظهار داشت: مراکز علمی و دانشگاهی از ظرفیت ارزشمند و گرانقدری برخوردار هستند که می توانیم به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است از آن استفاده کنیم.

علی طالبی، دادستان آمل در این نشست با اشاره به اثر معماری اسلامی در موضوع فرهنگی، خاطرنشان کرد: این دانشگاه نگاه بسیار بلندی در اجرای معماری اسلامی دارد و طراحی های مناسبی در راستای معماری اسلامی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: وجود چنین مراکزی به عنوان موهبتی الهی است که باید از این فرصتهای ارزشمند نهایت بهره برداری را داشته باشیم که ظرفیتی برای شهر و منطقه مهیا شده است.

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل آیت الله آملی از جمله مراکز شاخصی علمی است که نام حضرت آیت الله میرزاهاشم آملی را به افتخار دارد./1314/202/ب2

ارسال نظرات