۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۴۹۸۷۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مبارزه با وهابیت اقدامی شایسته برای حفظ خون شهدای منا است

نماینده ولی فقیه در لرستان مبارزه با وهابیت را اقدامی شایسته برای حفظ خون شهدای منا عنوان کرد و گفت: برای بررسی زوایای فاجعه منا کمیته حقیقت یاب تشکیل شود.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در در دیدار با رییس سازمان حج و زیارت که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: امروز وهابیت درد امت اسلامی است.

وی با بیان اینکه شکل گیری مبارزه جهانی علیه وهابیت اقدامی ارزنده است، افزود: در این راستا می توان جهت حفظ خون شهدای منا اقدام کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: امروزه برگزاری سمینار در راستای مبارزه علیه وهابیت دستاوردی بزرگ است.

وی در ادامه با اشاره به فاجعه منا و بی تدبیری آل سعود در اداره امور حج، بیان داشت: شهادت مظلومانه زائران خانه خدا حادثه ای تلخ و دردناک بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: مطالبات و موضع گیریهای قاطع رهبر معظم انقلاب این درد را التیام و آرامش می دهد.

وی با اشاره به اینکه حاکمان عربستان از امدادرسانی به مجروحان و حرمت گذاری به جنازه مؤمنان که وظیفه ای شرعی است، دوری کردند، افزود: آل سعود در رخ دادن فاجعه منا مقصر است و باید مجازات شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: استقبال مردم از جنازه شهدا، برگزاری مراسم باشکوه برای تجلیل از خانواده آنان، اعلام عنوان شهید به زائران و دیدار خانواده آنان با رهبر معظم انقلاب مایه آرامش خانواده شهدا است.

وی بیان داشت: تشکیل کمیته حقیقت یاب متشکل از مسلمانان جهان اسلام برای بررسی زوایای فاجعه منا امروز مطالبه رهبری و مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام میرعمادی تأکید کرد: عاملان فاجعه منا باید مجازات شوند و اداره امور حج به دست مسلمانان جهان سپرده شود./9459/202/ب2

ارسال نظرات