۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۴۴۹۰۸۷
مدیر مدرسه علمیه تبریز:

غدیر دژ مستحکم حقانیت تشیع است

حجت الاسلام ناصری غدیر را به عنوان دژ مستحکم دفاع از اسلام حقیقی و ناب دانست و گفت: غدیر در حقیقت مسیر حق در اسلام است، غدیر شناسامه و حقیقت شیعه است و هر چه برای تبیین و ترویج فلسفه و صاحب غدیر سرمایه گذاری کنیم باز هم جا دارد، غدیر باید در جامعه امروزی ترویج یاید.
حجت الاسلام صمد ناصری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام صمد ناصری، مدیر مدرسه علمیه تبریز، عصر امروز در جمع بسیجیان سپاه امامت تبریز، با بیان اینکه بسیجیان حامیان ولایت هستند، گفت: بسیج همیشه در صحنه های حساس کشور حضور داشته و با نهایت قدرت از انقلاب و ارزشهای نظام اسلامی صیانت کرده است.

وی غدیر را سند ولایت و روز إتمام نعمت الهی بر بندگان دانست و افزود: بسیجیان نسلهای امروزی غدیر هستند و چنان پشتیبان ولایت و امامت ایستاده اند و اگر قدمی در مقابل ولایت بردارند بسیجیان با همان بصیرت و آگاهی که از ریشه وجودی خود نشأت گرفته است پاسخ دندان شکنی می دهند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) تبریز بسیج را عامل اقتدار و قدرت نظام اسلامی و هراس دشمنان دانست و ادامه داد: هر جا به حضور بسیج احساس نیاز شد، بدون هیچ تردیدی در صحنه حاضر می شوند و این عظمت و اراده و ایمان بسیج را نشان می دهد که از بسیج یک نیروی کارآمد برای همه صحنه ساخته است.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی در مرحله حساسی از دوران پر نور خود رسیده است و نیاز به بصیرت دهی و بصیرت افزایی دارد که باید عزم خود را راسخت تر از گذشته کرده و علاوه بر شناساندن اهداف شوم دشمنان داخلی و خارجی بصیرتهای لازم را به عموم مردم ارائه دهیم تا مبادا در تصمیمات خود با توجه به تبلیغات شوم دشمن دچار سهل انگاری شوند.

مدیر مدرسه علمیه تبریز بسیج را حافظ ارزشهای انقلابی و دینی در کشور دانست و ابراز داشت: اکنون بسیجیان باید در جهت خنثی نمودن نقشه های شوم دشمنان وارد میدان عمل شده و اجازه تعدی و دست درازی به خاک کشور را به احدی ندهند، بسیجیان باید در برابر توطئه نفوذ دشمن بایستند و دشمن را مأیوس کنند.

وی تصریح کرد: بسیج همواره در جهت حفظ و تحقق اهداف والای نظام گام برداشته و اکنون در شرایط جنگ نرم، ایفای نقش بسیج و بسیجیان بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است، از این رو باید با افزایش بصیرت دینی و ولایت پذیری برای حفظ و ارتقای اقتدار ایران اسلامی گام برداشت.

حجت الاسلام ناصری غدیر را به عنوان دژ مستحکم دفاع از اسلام حقیقی و ناب دانست و خاطرنشان کرد: غدیر در حقیقت مسیر حق در اسلام است، غدیر شناسامه و حقیقت شیعه است و هر چه برای تبیین و ترویج فلسفه و صاحب غدیر سرمایه گذاری کنیم باز هم جا دارد، غدیر باید در جامعه امروزی ترویج یاید.

وی یکی از وظایف بسیج را ترویج غدیر و فرهنگ ولایتمداری خواند و افزود: ترویج غدیر در حقیقت ترویج فرهنگ تشیع و امامت است./۸۵۴/202/ب2

ارسال نظرات