۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۴۴۷۴۸۵
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب:

دشمن با عملیات روانی می خواهد نیروهای انقلابی را از اولویت ها باز دارد

رییس قرارگاه عمار گفت: موضوع کنسرت و مقابله با آن که امروز به‌صورت مکرر در کشور مطرح می‌شود به هیچ عنوان در زمره اولویتها نیست؛ ازاین‌رو باید مراقب باشیم این‌گونه موارد، مسائل اصلی جامعه اسلامی را تحت‌الشعاع قرار ندهد.
حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به رسالت رسانه‌های انقلابی، اظهار کرد: فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب باید هوشیار باشند تا در زمین دشمن بازی نکنند.

 

وی با اشاره به این که دشمن تلاش می‌کند با عملیات روانی نیروهای انقلابی را از پرداختن به اولویت ها بازدارد، افزود: موضوع کنسرت و مقابله با برگزاری آن که این روزها به‌صورت مکرر در کشور مطرح می‌شود، یکی از این موارد است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب اضافه کرد: نه اصل موضوع برگزاری کنسرت و نه جلوگیری از آن، آن‌قدر بزرگ و با اهمیت نیست؛ زیرا مسائل و مشکلات اصلی ما موارد دیگری بوده و ما نباید با طرح چنین موضوعاتی سرکار برویم.

 

به گفته این استاد حوزه و دانشگاه موضوع برگزاری کنسرت یا مقابله با آن، به هیچ عنوان در زمره اولویت ها نیست؛ ازاین‌رو باید مراقب باشیم این‌گونه موارد، مسائل اصلی جامعه اسلامی را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

 

وی در ادامه با تأکید بر رسالت رسانه‌های انقلابی در پرداختن درست به موضوعات، اظهار کرد: درزمینهٔ حجاب و عفاف هم رسانه‌ها وظیفه دارند از جنبه نصیحتی و روشنگری به حجاب پرداخته و با تشریح وضعیت غرب، درزمینهٔ حجاب کار ایجابی کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که تا وقتی استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای در کشور رایج باشد وضعیت حجاب بهبود نمی‌یابد، ادامه داد: البته باید این نکته را هم در نظر داشت که گاهی رسانه‌ها به‌اندازه‌ای به موضوع حجاب می‌پردازند که از سایر مسائل غافل می‌شوند.

 

رییس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه به عنوان مثال نحوه اطلاع‌رسانی و روشنگری رسانه‌های داخلی در مورد برجام مناسب نبود، افزود: ما در موضوع برجام بیشتر به مذاکره‌کننده‌های خود پرداختیم در حالی که رهبری چند بار تأکید کردند که ما به نمایندگان خود اطمینان داریم اما به آمریکا خوش‌بین نیستیم.

 

وی با بیان این که رسانه‌های ما در معرفی آمریکا و عملکرد دولت این کشور در زمینهٔ برجام اطلاع‌رسانی خوبی نداشتند، اضافه کرد: وقتی از برجام به عنوان قرارداد برد- برد یاد می‌شود باید رسانه‌های ما در مورد برد آمریکا در این توافق روشنگری کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: وقتی علی‌اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران تصریح می‌کند که آمریکایی ها در اجرای برجام دبه درآورده‌اند، متأسفانه رسانه‌های ما این موضوع را برای مردم روشن نکردند که دبه درآوردن آمریکا چه بوده است./9314/ت302/ج

ارسال نظرات