۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۴۶۱۷۲
امام جمعه شهرری:

دشمن به دنبال بازکردن پای منافقین به داخل کشور است

امام جمعه شهرری گفت: امروز هدف دشمن باز کردن پای منافقین به داخل کشور است زیرا آنان می‌دانند که منافقین هزاران برابر بدتر از جنایتکاران داعشی هستند.
حجت الاسلام شاهچراغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی، امام جمعه شهرری، امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه، با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: تقوای الهی انسان را از آسیبها و آفتها دنیوی و عذاب اخروی حفظ می‌کند.

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به اهمیت و ضرورت بصیرت خواص در جامعه اسلامی، بیان داشت: خانه نشین شدن امیرمومنان علی(ع) پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) به دلیل عدم وجود بصیرت در خواص جامعه بود و این امر نشان از اهمیت و ضرورت بصیرت خواص در جامعه اسلامی دارد.

امام جمعه شهرری ادامه داد: بی بصیرتی خواص سبب شهادت امام حسن مجتبی(ع) به دست امت پیامبر(ص) شد پس باید توجه داشت که بی بصیرتی خواص خطرناک و زیانهای غیر قابل جبرانی را به دنبال خواهد داشت.

وی در خطبه دوم نماز با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: امروز روز زیارتی امام رضا(ع) است و بعد از شهادت امام حسین(ع) نسبت به زیارت امام رضا(ع) در طوس بسیار سفارش شده است که اگر کسی این امام را در طوس زیارت کند همانند کسی است که پیامبر(ص) را زیارت کرده است.

حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه مسجد صرفا برای اقامه نماز نیست، عنوان کرد: در مسجد افزون بر اقامه نماز باید درس اخلاق و معرفت نیز بیان شود زیرا عبادت به تنهایی برای انسان کافی نیست.

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه مسجد از سیاست جدا نیست، اظهار داشت: این اشتباه است که تصور کنیم مسجد جایی برای اندیشه و تفکر سیاسی نیست و این تلقین ناشی از اندیشه سکولار است به همین دلیل لازم است هیات امنای مسجد در این زمینه دقت ویژه‌ای داشته باشند.

وی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارکنان دولت گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار اشاره به تجهیز کردن بیمارستانها از سوی دولت اشاره داشتند.

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه امنیت ملی، گفت: ایشان فرمودند: امروز ایران در میان کشورهایی که غرق در آتش هستند مانند گلستان در آرامش به سر می‌برد؛ این امنیت را مدیون رهبر مدبر و قوای مسلح هستیم.

امام جمعه شهرری گفت: امروز همه هدف دشمن باز کردن پای منافقین به داخل کشور است زیرا آنان می‌دانند که منافقین هزاران برابر بدتر جنایتکاران داعشی هستند ولی این نقشه را به گور خواهند برد./201/813/ب1

ارسال نظرات