۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۴۴۵۹۰۲
عضو عالی شورای حوزه علمیه کرمانشاه:

شجاعت و مقاومت مردم یمن در برابر عربستان مثال زدنی است

عضو عالی شورای حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به حملات زمینی و هوایی حکام آل سعود بر علیه مردم بی دفاع یمن، گفت: شجاعت و مقاومت مردم فقیر و مظلوم یمن در برابر عربستان مثال زدنی است.
حجت الاسلام میر یونسی

حجت الاسلام سید عباس میریونسی، عضو عالی شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: از زمانی که مردم یمن تصمیم گرفتند مستقل باشند و تحت سلطه عربستان نباشند مورد غضب حکام این کشور قرار گرفتند و عربستان در مقابل چشمهای حیرت زده جهانیان به همسایه مسلمان، فقیر و مظلوم خود حمله کرد.

عضو عالی شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: عربستان که خود را خادم الحرمین می داند به جای اینکه حامی ملت مظلوم یمن باشد خود به آنها حمله می کند و همه روزه خون تعدادی از این مردم آزادی خواه را می ریزد.

این مسؤول ادامه داد: تجاوز عربستان به یمن در واقع همانند تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان و غزه است، همانطور که رژیم صهیونیستی کودک کش است عربستان نیز رژیم کودک کش است و تا کنون چندین هزار کودک در یمن به دست حکومت آل سعود کشته شده اند.

وی ابراز داشت: جنایات آل سعود سبب تخریب هزاران منزل مسکونی و آوارگی بسیاری از مسلمانان شده است و تمامی زیرساخت های یمن که کشوری بی آزار است از سوی حکام مستبد و خونخوار آل سعود بمباران و تخریب شده است.

حجت الاسلام میریونسی بیان داشت: جرم ملت یمن این است که می خواهد که سرنوشت کشورش را خودش رقم زند و از دخالت بیگانگان در امور کشورش جلوگیری کند و این امر سبب خشم عربستان شده است.

امام جمعه سابق شهرستان کنگاور گفت: مردم یمن تاکنون در مقابل تجاوزات عربستان و کشورهای ائتلاف علیه یمن استقامت کرده اند و حاضر به تسلیم نیستند، مردم یمن مقاومت و ایستادگی خود را از انقلاب اسلامی الگو گرفته اند.

عضو عالی شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: حکام عربستان در توهم به سر می برند و فکر می کنند که مردم مقاوم یمن پس از چند روز فشار و بمباران تسلیم می شوند اما شاهد این هستیم که پس از چندین ماه کشور عربستان با حملات هوایی و زمینی نتوانست مردم شجاع و مقاوم یمن را تسلیم کند.

وی در پایان یادآور شد: شجاعت و مقاومت مردم یمن مثال زدنی است، حکام عربستان و در حقیقت استکبار جهانی، در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده اند و این ناکامی آل سعود را به عنوان جنایتکار جهانی معرفی کرده است./857/302/ب2

ارسال نظرات