۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۴۵۷۷۵

27 مورد عملیات مقاومتی در کرانه باختری تنها طی 24 ساعت گذشته

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته با حمله به مناطق مختلف فلسطین، عده زیادی از فلسطینیان را بازداشت کردند.
فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته به شهرک حواره واقع در جنوب نابلس و شهرک نحالین در غرب بیت لحم و نیز مناطق دیگر در شمال و جنوب کرانه باختری حمله کردند و فلسطینیان هم در راستای مقابله با این حملات دست به 27 مورد حمله با استفاده از پرتاب سنگ و بطری های آتش زا به سمت نظامیان صهیونیست زدند.

منابع محلی اعلام کردند، نظامیان صهیونیست جاده حواره را از شهرک صهیونیستی "اتسهار" تا ورودی شهرک "بیتا" در جنوب نابلس بستند و شمار زیادی از آنها در شهرک حواره مستقر شده و چندین جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در همین راستا، سربازان ارتش صهیونیستی به شهرک نحالین در غرب بیت لحم واقع در جنوب کرانه باختری حمله کرده و دست به جستجوی گسترده منازل زدند.

از سوی دیگر، رسانه های صهیونیستی از وقوع بیش از 27 عملیات پرتاب سنگ و بطری های آتش زا به سمت نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی از صبح دیروز سه شنبه خبر داده اند.

پایگاه صهیونیستی رویتر هم اعلام کرد که یک منزل متعلق به شهرک نشینان صهیونیست در شهرک بسگات زئیف واقع در اراضی فلسطینی در نزدیکی قدس اشغالی هدف تیراندازی قرار گرفت./847/ب102/د





 

ارسال نظرات