۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۴۵۴۳۳
امام جمعه رفسنجان:

مجلس با قاطعیت جلوی قراردادهای نفتی ظالمانه بایستد

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه قراردادهای نفتی هیچ ارتباطی با اقتصاد مقاومتی ندارد، گفت: مجلس باید مقتدرانه در این راستا ورود پیدا کند و با قاطعیت و جدیت تمام جلوی این قراردادهای نفتی ظالمانه را بگیرد.
 مجلس شورای اسلامی

حجت الاسلام عباس رمضانی پور، امام جمعه رفسنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: با انعقاد قراردادهای نفتی باید منتظر خسارتهای آینده باشیم که این قراردادها می تواند 10 سال خسارت به نظام وارد کند و از این رو مسؤولان باید پیگیریهای لازم را انجام دهند تا دولت در آینده دچار ضرر نشود.

وی بیان کرد: قراردادهای نفتی هیچ ارتباطی با اقتصاد مقاومتی ندارد و این ناشی از دلدادگی این دولت، به ویژه وزیر محترم نفت به آمریکاییها و اروپاییها است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: این قراردادهای نفتی در حقیقت همان کاری است که انگلیسیها و امریکاییها در 28 مردادماه سال 1332 آن بلا را برسر مردم آوردند و شاه ملعون را به کشور باز گرداندند و ده ها سال ذخائر ما را به یغما بردند و در حقیقت همان کار در حال تداعی شدن است.

حجت الاسلام رمضانی پور تصریح کرد: این قراردادهای بلند مدتی که بین بعضی از شرکتهای نفتی و اروپایی و احیانا با سهامی که آمریکاییها دارد، منعقد می شود در واقع فروختن عزت ملی و منافع ذخیره نفتی ما است.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: مجلس باید مقتدرانه در این راستا ورود پیدا کند و با قاطعیت و جدیت تمام جلوی این قراردادهای نفتی ظالمانه را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه قراردادهای جدید نفتی، استقلال کشور ما را در صنعت نفت از بین خواهد برد، افزود: قراردادهای جدید نفتی که بر سر فروش نفت کشور منعقد شده است، آینده کشور را دچار مشکلات بزرگی می کند./302/9709/ب1

ارسال نظرات