۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۴۳۹۷۷

جلسه شورای اداری آمل در محضر آیت الله جوادی برگزار می شود

امام جمعه ‌آمل از برگزاری جلسه شورای اداری آمل در محضر حضرت آیت الله جوادی آملی خبرداد و گفت: این جلسه امروز با حضور مدیران شهرستان آمل و در شهر دماوند برگزار می شود.
آیت الله جوادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در مراسم میلاد امام رضا(ع) که در آمل برگزار شد، اظهار داشت: حضور در این مجالس از ارزنده و گرانقدر است که ضرورت دارد بهره گیری شایسته ای از آن داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در دهه کرامت قرار داریم و باید از این فرصت های ارزشمند در مسیر ترویج معنویت و تعالی خویش استفاده لازم را صورت دهیم.

امام جمعه آمل تصریح کرد: انسان می تواند از تعالیم والای دینی و این ایام گرانقدر استفاده لازم را داشته و در مسیر رستگاری و سعادت حقیقی قدم بردارد.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: انسان هایی که وارد بهشت می شوند باید کرامت داشته باشند که ضرورت دارد واژه کرامت را به درستی و آن گونه که شایسته است بشناسیم.

وی اظهار داشت: حضرت معصومه(س) کریمه اهل بیت(ع) و امام رضا(ع) کریم اهل بیت(ع) است که نیاز است سیره نورانی این بزرگواران را بررسی کرده و به شناخت خوبی از اهل بیت معصومین(ع) دست پیدا کنیم.

امام جمعه آمل ادامه داد: انسان کریم بلندهمت و دارای روح والایی است که ثبات و ارزش های انسانی را در مرتبه عالی دارد و از مقام ارزشمندی برخوردار است.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: سیره اهل بیت معصومین(ع) مثال زدنی و برای همگان درسی ارزنده است که باید از این بزرگواران بهره گیری شایسته ای داشته باشیم تا بتوانیم در مسیر تعالی قرار گیریم.

وی افزود: باید به فکر مردم باشیم و دستگیری از مستمندان و نیازمندان امری گرانقدر و متعالی است که برکات و دستاوردهای والایی در وجود آن نهادینه شده است.

امام جمعه آمل اظهار داشت: دهه کرامت فرصت نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است که می توانیم این فرهنگ ارزنده را در میان مردم برجسته و مشهود کنیم.

حجت الاسلام مرتضوی بیان داشت: احسان و نیکوکاری در دین مبین اسلام مورد توجه است که باید از همه ظرفیت ها در راستای ترویج آن استفاده کنیم و توجه شایسته ای به آن داشته باشیم.

وی با اشاره به این که خدمت به مردم امری مهم و اساسی است که باید در این عرصه کوشا بوده و اهتمام شایسته ای داشته باشیم، افزود: خدمت به مردم از ویژگی های انسان با کرامت انسان است که باید از همه فرصت ها و ظرفیت ها در این مسیر نیکو استفاده کنیم.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که امام رضا(ع) از مقام ارزنده و ارزشمندی برخوردار است که باید سیره نورانی این امام همام را سرلوحه امور خود قرار دهیم، گفت: مردم ما دلباخته این امام بزرگوار بوده و ارادت والایی به این وجود نورانی دارند.

امام جمعه آمل تصریح کرد: عشق به امام رضا(ع) در میان ملت ایران اسلامی وجود دارد و مردم ما همواره به روش های مختلف ابراز ارادت ارزشمندی نسبت به هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت داشته و مشهد مقدس پناهگاهی برای عاشقان این امام گرانقدر است.

وی اظهار داشت: ضرورت دارد حضور در محضر سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) داشته باشیم که بهره گیری از تعالیم و سیره این بزرگواران عاملی برای سعادت حقیقی انسان است.

حجت الاسلام مرتضوی از برگزاری جلسه شورای اداری آمل در محضر حضرت آیت الله جوادی آملی خبر داد و تصریح کرد: این جلسه امروز با حضور مدیران شهرستان آمل و در شهر دماوند برگزار می شود.

امام جمعه آمل افزود: شهرستان آمل علما و بزرگان گرانقدری دارد که مایه افتخارات ارزشمندی برای جهان اسلام، ایران اسلامی و مردم این دیار هستند./1314/202/ب2

ارسال نظرات