۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۴۳۵۴۹
امام جمعه موقت كاشان:

پيروزي حزب الله لبنان بر اسرائيل، غلبه ايمان بر كفر بود

امام جمعه موقت كاشان گفت: پيروزي حزب الله لبنان بر ارتش تا دندان مسلح اسرائيل، محصول و غلبه ايمان بر كفر، استقامت و شجاعت و رهبري مقتدرانه سيد حسن نصرالله بود.
حجت الاسلام محمد رضا اسلامي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار،  امروز در خطبه هاي اين هفته نماز كاشان، در مصلي بقيه الله الاعظم اين شهرستان با تبريك دهه كرامت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي، گفت: آزادگان سرافراز ايران اسلامي با كوله باري از صبر و استقامت در مقابل دشمن ايستادگي كردند و در نهايت با فتح و پيروزي به آغوش ميهمن اسلامي برگشتند.

وي افزود: آزادگان سرافراز ايران اسلامي به ظاهر زنداني صداميان بودند، اما آنها شيراني بودند كه در قفس هم شير بودند و در حقيقت صداميان اسير جوانان قهرمان ايران بودند.

به گفته وي، دشمن اسراي ايراني را به شدت شكنجه و اذيت كرد تا بلكه روحيه آنها را تضعيف و خراب كند اما موفق نشد و اسراي سرافراز ايران با صبر و استقامت در مقابل شكنجه هاي آنها مقاومت‌ كردند و پيروزمندانه به ايران برگشتند.

حجت الاسلام اسلامي تبار خاطرنشان كرد: جوان 15 ساله اسير بسيجي ايراني در دل خاك دشمن درخواست مصاحبه خبرنگار خارجي را به شرط داشتن حجاب پذيرفت تا ثابت كند در خانه دشمن نيز مي توان براي اسلام تبليغ كرد و براي مسلمانان عزت و افتخار آفريد.

وي واژه آزادگان را براي اسراي ايراني واژه اي مهم دانست و با اشاره به دو واژه «آزاد» و «آزاده»، گفت: آزاد بودن هنر نيست، چرا كه افراد بي بند و بار، بدحجاب، ساختارشكن و خلافكار آزاد هستند.

امام جمعه موقت كاشان با تأكيد بر اينكه آزاد بودن هنر نيست، بلكه آزاده بودن هنر است، گفت: آزاده كسي است كه تحت فشار دشمن تسليم نشود و يا در برابر جايگاهي‌ كه به او محول شده است مغرور نشود و كمر همت را براي خدمت به اسلام و نظام بسته و تسليم هوا و هوس و پول و ثروت نشود.

حجت الاسلام اسلامي تبار آزادگي را زبان حال رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان كرد: همه بايد كمر همت براي خدمت خالصانه بسته و چشمان ما به دنبال ظواهر دنيا و مال ثروت دنيا نباشد.

آنچه در ميدان نبرد سرنوشت جنگ را تعيين مي كند ايمان است

وي در ادامه از 23 مرداد به عنوان روز «مقاومت» اسلامي و سالروز پيروزي حزب الله لبنان در سال 1385 بر رژيم صهيونيستي اسرائيل در جنگ 33 روزه نام برد و يادآور شد: در اين روز، رژيم تا دندان مسلح اسرائيل كه خودش را اسطوره اي شكست ناپذير و ارتش خود را شكست ناپذي رمي دانست از ارتش كوچك حزب الله شكست خورد.

به گفته وي، پيروزي حزب الله لبنان بر ارتش تا دندان مسلح اسرائيل، محصول و غلبه ايمان و استقامت و شجاعت و رهبري مقتدرانه سيد حسن نصرالله  بود.

امام جمعه موقت كاشان خاطرنشان كرد: پيروزي حزب الله بر ارتش اسرائيل ثابت كرد عامل پيروزي در ميدان نبرد، نيازمند نفرات و ماشين جنگي ندارد، بلكه آنچه در ميدان نبرد سرنوشت جنگ را تعيين مي كند ايمان است.

حجت الاسلام اسلامي تبار با تأكيد بر اينكه ايمان مهمترين عامل پيروزي است، ادامه داد: ارتش اسرائيل در جنگ شش روزه با حمله به چندين كشور عربي ضمن پيروزي بر آنها بخشي از خاك كشورهاي عربي را نيز تصرف كرد.

وي علت اصلي پيروزي اسرائيل بر اعراب را نداشتن ايمان، قومگرايي و عدم اتحاد اعراب دانست و افزود: اعراب در جنگ شش روزه با اسرائيل شكست خوردند اما اسرائيل در جنگ با حزب الله با وجود داشتن ابزار جنگي پيشرفته از جمله تانك هاي مركاوا شكست خورد.

نابود كردن اسرائيل امروز آسان است

امام جمعه موقت كاشان رژيم صهيونيستي اسرائيل را امروز درموضع ضعف دانست و تأكيد كرد: نابود كردن اسرائيل امروز آسان است و از سه جبهه لبنان و حزب الله و غزه و كرانه باختري در محاصره هستند و در صورتي كه دست از پا خطا كنند از سه جبهه تهديد خواهند شد.

حجت الاسلام اسلامي يكي از اهداف توليد داعش را ايجاد درگيري بين كشورهاي اسلامي براي ايجاد حاشيه اي امن براي رژيم صهيونيستي اسرائيل اعلام كرد و گفت: اسرائيل امروز ضعيف تر از زماني است كه از حزب الله لبنان شكست خورد و حزب الله لبنان نيز از گذشته خيلي قوي تر است./1307/201/ب2

ارسال نظرات