۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۴۴۲۱۸۰
رییس دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد؛

دوره‌های آموزش مجازی حلقه اتصال دفتر تبلیغات با دانشجویان علوم انسانی

حجت الاسلام والمسلمین واعظی با بیان این که همایش گفتمان نخبگان علوم اسلامی آغاز یک همکاری است، گفت قصد داریم در سالهای آینده ارتباط دفتر تبلیغات اسلامی با دانشجویان برقرار باشد و این امر در قالب کارگاه های آموزشی و کلاس های مجازی ادامه پیدا کند.
واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه گفتمان نخبگان علوم انسانی عصر جمعه در مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در این مراسم اظهار داشت: همزمان شدن برگزاری این همایش با ایام ولادت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت معصومه(س) مطمئنا همراه با رشد علمی و معنوی و ملازم با الطاف حضرت معصومه و امام رضا(ع) خواهد بود.

 

امسال بیستمین اردوی دانشجویی است

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: امسال بیستمین سالی است که اردوی دانشجویی داریم؛ اما اردوهای اخیر دارای خصوصیت های ویژه ای است، در گذشته هم از عزیزان مهندسی پزشکی و هم علوم انسانی دعوت می کردیم که گاهی سبقه سیاسی غلبه داشت، چراکه نصف آن ها تشکل های سیاسی و بخشی هم منتخبان نهاد رهبری بودند که برخی از اوقات از اصل موضوع دور می شدیم.

 

وی افزود: این اردو مختص دانشجویان رشته های انسانی است که برگزیدگان و رتبه های بالای علوم انسانی کنکور سراسر در آن شرکت دارند و نسبت به همایش های گذشته خاص تر است.

 

اردوی آموزشی آغاز همکاری با دانشجویان است

وی با اشاره به امتیاز دیگر این طرح، اضافه کرد: این اردو آغاز یک همکاری است و تدبیری است که در طول سال و سالهای آینده ارتباط دفتر تبلیغات اسلامی با دانشجویان برقرار باشد و این امر در قالب کارگاه های آموزشی و کلاس های مجازی ادامه پیدا کند تا در سایه تبادل آراء اهداف بلند برای این کار تأمین شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین واعظی عنوان کرد: افراد زیادی در برپایی این همایش بزرگ با دلسوزی های زیادی هماهنگی های لازم را انجام دادند تا ارتباط میز تخصصی علوم انسانی اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی با دانشجویان علوم انسانی اسلامی بهتر و بیشتر فراهم شود./1330/پ203/س

 

خبرنگار: داود جعفری

ارسال نظرات