۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۴۱۲۹۳
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

مذاکرات هسته‌ای بهانه‌ استکبار برای از بین بردن استقلال ملت ایران است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان این که مذاکرات هسته‌ای بهانه‌ استکبار برای از بین بردن استقلال ملت ایران است، گفت: دشمنان بر اساس خیال باطل خود، می‌خواهند با این روش ما را درگیر این موضوع و از سایر موضوعات غافل کنند.
علی محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، رییس سازمان اوقاف، امروز در آیین معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نباید در هیچ حالی از دشمن غافل شد، گفت: رهبر فرزانه انقلاب با درایت و هوشمندی خود هشدار لازم را به ما دادند و ما نیز نباید فریب حیله‌های آمریکا را بخوریم.

 

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی از بین بردن ارزش‌های اسلامی در جامعه است، پس از اتمام مذاکرات هسته ای، دشمن بحث تغییر قانون اساسی، حقوق بشر، شورای نگهبان، سپاه پاسداران و نیروی قدس و دیگر اصول انقلاب را مطرح می‌کند، دشمن پس از مذاکرات هسته‌ای کوتاه نخواهد آمد و پس از آن، قانون اساسی و بعد از آن اسلام و قرآن را نشانه می‌رود و در نهایت دشمن از ما می‌خواهد که نوکریش را امضا کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: مذاکرات هسته‌ای بهانه‌ استکبار برای از بین بردن استقلال ملت ایران است، دشمنان بر اساس خیال باطل خود، می‌خواهند با این روش ما را درگیر این موضوع و از سایر موضوعات غافل کنند.

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: حضور ایران در پای میز مذاکرات هسته‌ای اتمام حجتی برای تمام دنیا بود که بدعهدی و خلف وعده آمریکا و استکبار جهانی را نشان داد.

 

وی تصریح کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که حمله نظامی بی فایده است و به همین دلیل به جنگ اقتصادی روی آورده است که بر اساس نظر کارشناسان، تنها راه مقابله با آن بهره‌گیری از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: اساس سنت وقف نیز برای تبلیغ دین و کمک اقتصادی به مردم است، وقف یکی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است و در صورت حمایت از این سنت حسنه و ترویج صحیح آن، بسیاری از مشکلات جامعه رفع و یا تا حدودی حل خواهد شد.

 

وی از آمادگی برای استفاده از ظرفیت موقوفات به منظور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در کشور خبر داد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی موقوفات احیاء شد و در حال حاضر نیز حق و حقوق موقوفات به‌ طور جد در جمهوری اسلامی پیگیری می‌شود اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم که باید در این راه تلاش کنیم.

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: در استان کرمانشاه و با حمایت مردم و همت مسؤولان اقدامات بسیار خوبی در زمینه موقوفات انجام شده است اما این اقدامات کافی نیست و انتظار می‌رود فعالیت‌های گسترده‌تری انجام شود.

 

حجت‌الاسلام محمدی رهبری مدبرانه ولایت فقیه را عامل استحکام نظام دانست و گفت: برخی افراد بیمار می‌گویند ولی فقیه کارایی خود را برای اداره ایران اسلامی ندارد؛ اما باید بدانیم که در تاریخ ایران تنها در دوران انقلاب اسلامی وجبی از خاک مملکت به دست بیگانگان نیفتاد.

 

وی افزود: پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی جمهوری اسلامی ایران، منافقان با خیالی باطل و تفکری غلط و با حمایت آمریکا به قصد فتح تهران به سمت مرزهای غربی ایران روانه شدند و پنداشتند که با پذیرش قطعنامه ایران توان دفاع از خود را نخواهد داشت اما همه مردم با یک دعوت عمومی امام راحل(ره) با تمام توان فداکاری و ایثار و وفاداری خود را در عملیات مرصاد به نظام نشان دادند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه عملیات مرصاد در تاریخ فراموش نشدنی است، ادامه داد: پس از حمله عراق، مردم ایران به ‌ویژه مردم دلاور کرمانشاه، با دعوت امام راحل در میدان جنگ حاضر شدند و مقابل منافقان و دشمنان با تمام توان ایستادند و در عملیات مرصاد اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد.

 

وی در پایان تصریح کرد: موضوع موقوفات، بقاع متبرکه و فعالیت‌های حفظ و مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن کریم سه مأموریت اساسی سازمان اوقاف و امور خیریه در کشور است و توجه و رسیدگی به بقاع متبرکه سبب تقویت پایگاه‌های دینی و جذب مردم به سمت این پایگاه‌ها است./967/202/ب2

ارسال نظرات