۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۴۴۱۰۳۳

سیاستمدار حزب راست افراطی آلمان مسلمان شد

معاون سابق حزب راست افراطی آلمان که مخالف سرسخت مهاجرت مسلمانان به این کشور بود، با مطالعه اشعاری در مورد پیامبر، به دین اسلام مشرف شد.
ورنر کلاون سیاستمدار آلمانی مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری رسا، «ورنر کلاون»، معاون سابق حزب راست افراطی آلمان به نام حزب دموکراتیک ملی که مخالف سرسخت مهاجرت مسلمانان به این کشور بود، به دین اسلام مشرف شده است.

 

به گزارش ایکنا، کلاون که به خاطر مواضع ضد مهاجرت و مخالفت با پذیرش پناهجویان شناخته شده است، اکنون بزرگترین حامی پناهجویان سوری، عراقی و افغانی به شمار می‌رود.

 

کلاون که نام ابراهیم را برای خود برگزیده در گفت‌وگو با روزنامه «بیلد» آلمان گفت: پس از خواندن اشعار گوته در مورد اسلام و نعت حضرت محمد(ص) و به دنبال آن مطالعه قرآن برای شناخت اسلام، مسلمان شدم.

 

وی افزود: با مسلمان شدنم عقاید و اندیشه‌هایم کاملاً تغییر کرد و ارتباطم را با گذشته قطع کردم. قطع ارتباط با حزب سیاسی که عضو آن بودم کافی نبود و به دنبال ایجاد تغییر بزرگتری بودم به همین دلیل کمک به پناهجویان را آغاز کردم.

 

پس از مسلمان شدن کلاون در سال ۲۰۱۴، همسرش به همراه فرزندان خانه را ترک کرد. پس از آن کلاون ۴ پناهجوی سوری ۱۸ تا ۳۰ ساله را در منزل خود اسکان داد و اکنون آنان را خانواده خود می‌داند./847/ب102/د

ارسال نظرات