۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۴۰۳۷۴

حزب الله حمله به کلیسای فرانسه را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، حمله گروه تروریستی داعش به کلیسایی در شمال غرب فرانسه را محکوم کرد و آن را جنایتی زشت خواند.
توان نظامی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای «جنایت شنیع» گروه تروریستی داعش در کلیسایی در شهر روان در منطقه «نرماندی» واقع در شمال غرب فرانسه، که یک کشته و یک مجروح برجای گذاشته را محکوم کرد.

 

به گزارش تسنیم، در بیانیه حزب‌الله آمده است: «این جنایت فصلی از فصول طولانی قتل و جنایت‌های نامحدود مکانی و زمانی تروریست‌هاست که زندگی، آزادی و کرامت انسان‌ها را هدف گرفته است. این جنایت تروریستی همچنین همه بشریت و میرات انسانی و اخلاقی آنها، تحریک مستقیم و غیرمستقیم علیه اسلام و مسلمانان و ایجاد فتنه کور بین پیروان مذاهب و ادیان را هدف قرار داده است.»

 

حزب‌الله تأکید کرد: «این جنایت شنیع بار دیگر به ما تأکید می‌کند باید در مقابل کشورها و دولت‌هایی، که از تروریست‌ها در منطقه ما حمایت و پشتیبانی مالی می‌کنند و بر جنایات آنها سرپوش می‌گذارند، بایستیم تا تمامی جهان آزاده باشند.»

 

حزب‌الله از همگان خواست «از سیاست‌های قدیم و اشتباه خود بازگردند و موضعی متحد و قاطع علیه تروریسم در هر شکل و تحت هر عنوانی، اتخاذ کنند و با حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن تسامح نکنند.»/982/ب103/د

ارسال نظرات