۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۴۴۰۳۱۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر مطرح کرد؛

ضرورت پیگیری مشکلات مبلغان در مناطق تبلیغی

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر بر ضرورت پیگیری مشکلات مبلغان در مناطق تبلیغی تاکید کرد.
معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، جلسه معاونان تبلیغ شهرستان های بوشهر صبح امروز با حضور حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام حامد بردستانی در این جلسه بر ضرورت برنامه ریزی در کار و جلسات و نیز هماهنگی با شورای تبلیغ شهرستان ها جهت پیگیری کارهای تبلیغی شهرستان و امور مبلغان تاکید کرد.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر ضرروت ارتباط تنگاتنگ با مبلغان و بررسی عینی و تبلیغی در مناطق تبلیغی با حفظ حرمت و شأنیت مبلغان را خواستار شد.

 

ضرورت پیگیری مشکلات مبلغان در مناطق تبلیغ و برنامه ریزی برای خانواده های مبلغان در منطقه تبلیغی و برنامه ریزی جهت خانواده های مبلغان از جمله اردوهای خانوادگی و دوره های آموزشی خانواده از دیگر موارد مطرح شده از سوی بردستانی بود.

 

گفتنی است در این جلسه آیین نامه جدید ابلاغی بررسی وظایف مبلغان، بررسی وضعیت ارزیابی های مبلغان و برگزاری آزمون های نیمه تبلیغ و برنامه ریزی جهت همایش ماهانه معاونان در شهرستان ها از جمله موارد بررسی شده در این جلسه بود.

 

به گزارش رسا در این جلسه معاونان تبلیغ شهرستان ها به به مسائل و مشکلات منطقه تبلیغی خود اشاره کردند.

 

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان نیز در این جلسه به امیت امر تبلیغ و رسیدگی به امور مبلغان پرداخت و همچنین بر ضرورت برگزاری دوره های مهارتی تبلیغی و آشنایی با فرق و ادیان و آشنایی مبلغان با فرصت ها و آسیب های فضای مجازی تاکید کرد.

 

لازم به ذکر است امام جمعه شهرستان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، مدیر کل سازمان و تبلیغات استان و معاون تبلیغ حوزه علمیه استان اعضای شورای تبلیغ را تشکیل می دهند./202/833/ب1

ارسال نظرات