۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۴۳۹۹۰۱
نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی:

سخنان بان کی مون و مرکل، تاریخ مصرف گذشته است

نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی با بیان این که سخنان بان کی مون و مرکل درباره نقض برجام و فعالیت های موشکی ایران، سخنان تاریخ مصرف گذشته است، گفت: این سخنان حرف تازه ای برای دنیا نیست و حاکی از این موضوع است که اینها تحت فشار آمریکا و غرب حرف های غیراصولی می زنند.
موضوع برجام

حجت الاسلام اسدی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در حاشیه نشست اعضای شورای ملی و استانی دهه کرامت که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: سخنان اخیر بان کی مون و مرکل تکرای است و آنان حرف تازه ای برای گفتن ندارند.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره روابط ایران با غرب که با ماهیت غیر خوشبینانه بود، افزود: این موارد همان پیش بینی هایی است که رهبری از عملکرد منافقانه و دشمنانه اینها داشتند و امروز این پیش بینی ها در حال تحقق است.

 

حجت الاسلام اسدی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و پیروزی های مردم سوریه و عراق تصریح کرد: در واقع فعالیت های ضد بشری غرب به خودشان باز می گردد و مسایلی که در ترکیه و فرانسه و بسیاری از کشورهای دیگر اتفاق افتاده است همه اینها دست به دست هم دادند تا نشانی از پیروزی حق و مردم باشد و شکست دشمنان بشریت و مردم را نشان می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: از آنجا که غرب، دشمنی دیرینه با ایران اسلامی دارند می خواهند دلایل این اتفاقات را بر دوش جمهوری اسلامی بیندازند و بگویند منشأ این تحرکات و حرکت هایی که در اروپا و ترکیه می افتد ایران است.

 

وی افزود: این ادعای دشمنان نشانی از پیروزی مردم بر دشمنان بشریت دارد و در واقع جمهوری اسلامی ایران مؤفق بوده است و آگاهی های جهانی و بیداری ملت ها در حال شکل گیری است.

 

حجت الاسلام اسدی با بیان این که سخنان بان کی مون و مرکل درباره نقض برجام و فعالیت های موشکی ایران، سخنان تاریخ مصرف گذشته است، بیان کرد: این سخنان حرف تازه ای برای دنیا نیست و حاکی از این موضوع است که اینها تحت فشار آمریکا و غرب حرف های غیراصولی می زنند.

 

نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: این سخنان دیگر نخ نما شده است و حرف جدیدی نیست.

 

وی در ادامه افزود: عبرت ها و درس های برجام این است که ما از دستورات دین مبین اسلام و از سخنان رهبری و انقلاب فاصله نگیریم.

 

حجت الاسلام اسدی با بیان این که خداوند متعال در قرآن خطاب به پیامبر می فرماید که کفار از ملت ما دست بردار نیستند مگر این که بتوانند ما را وادار به شکست کنند، تصریح کرد:  رهبری هم  در این زمینه به سخنان قرآن و پیامبر اکرم(ص) اشاره کردند.

 

وی ادامه داد: دستاورد برجام این است که متکی به اصول ارزشی خودمان باشیم و چشم امید به غرب و دنیای کفر نباید داشته باشیم چرا که سخنان آنان قابل اعتماد برای ما نیست و پس از 37 از پیروزی انقلاب اینها همیشه ناقض عهدها و پیمان های خودشان بوده اند.

 

نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: ما باید متکی به ایمان خودمان و متعهد به ارزش های انقلاب و خون شهیدان باشیم و با پیروی از سخنان رهبری به راه خودمان ادامه بدهیم و چشممان به سخنان اینها نباشد./302/934/ب1

ارسال نظرات