۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۴۳۹۲۶۵
امام جمعه آبدان:

رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد کمر منافقان را شکستند

حجت الاسلام حمیدی نژاد با بیان اینکه رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد کمر منافقان را شکستند گفت: این عملیات نقطه پایانی بود بر هشت سال تجاوزگری صدام و حامیانش که درفکر تصرف به ایران اسلامی بودند.
 حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه آبدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام محمدحمیدی نژاد امروز در دیدار با بسیجیان پایگاه‌های مقاومت آبدان گفت: عملیات غرور آفرین مرصاد برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.
 

وی اظهار کرد: عملیات مرصاد نشان دهنده ایثارگری ملت ایران اسلامی در مقابل منافقان ودشمنان اسلام بود و به آنها نشان داد ملت ایران اسلامی هیچ گاه در مقابل ظالمان کوتاه نخواهد آمد.
 

حجت الاسلام حمیدی نژاد با بیان اینکه رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد کمر منافقان را شکستند افزود: این عملیات نقطه پایانی بود بر هشت سال تجاوزگری صدام و حامیانش که درفکر تصرف به ایران اسلامی بودند.
 

امام جمعه آبدان بیان داشت: باید از این گونه حوادث درس بگیریم و به نحو شایسته وصیت نامه شهدا و رزمندگان عملیات مرصاد را برای نسل جوان و نوجوان باز گو کنیم تا جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

 

وی عدم‌حمایت توده‌های مردمی از مجاهدین خلق،‌ ضعف‌ها و خطاهای عملیات فروغ جاویدان از لحاظ نظامی و ایستادگی سرسختانه نیروهای حکومتی و مردمی جمهوری اسلامی ایران در مقابل عملیات فروغ جاویدان را از علل  اصلی و پایه‌ای شکست منافقان در عملیات مرصاد عنوان کرد.

 

امام جمعه آبدان دلیل اصلی که زمینه سقوط منافقین را فراهم کرد را عدم‌حمایت توده‌های مردمی از منافقان دانست و افزود: نقطه اتکای تئوریک گروهک منافقین، حمایت‌های مردمی بود، اما غافل از اینکه مردم، تصور مطلوبی از ایشان نداشتند و کمترین اعتماد ممکن به آن‌ها در لایه‌های فکری و تجربی ملت ایران وجود نداشت. حضور گسترده مردم در مناطق عملیاتی در روزهای پایانی جنگ، به‌ویژه در منطقه غرب کشور و در برابر منافقین نشان داد که مردم همواره در کنار نظام و مسؤولان ایستاده‌اند و به‌محض احساس خطر، حاضر به بذل جان و مال خویش هستند./833/203/ب3

 

 

ارسال نظرات