۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۴۳۶۷۰۶

نماینده آیت الله سیستانی به ناکارآمدی تدابیر امنیتی انتقاد کرد

نماینده حضرت آیت الله سیستانی حمله‎های تروریستی به مناطق مختلف عراق را محکوم کرد و اظهار داشت: ناکارآمدی مسؤولان امنیتی موجب چنین حمله‎های تروریستی می‎شود.
حجت الاسلام سید احمد صافی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الفرات نیوز، حجت الاسلام سید احمد صافی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در صحن مقدس حرم امام حسین(ع) برگزار شد، با اشاره به حمله جریان‎های تروریستی به منطقه الکراده بغداد پایتخت عراق گفت: تروریست ها در آستانه عید سعید فطر، ده ها تن از ساکنان منطقه الکراده را به خاک و خون کشیدند. این حمله تروریستی سبب لغو اعیاد فطر و به درد آمدن دل عراقی ها شد.

 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی هدف از این جنایت را ایجاد فتنه طائفه در بین مردم عراق خواند و تصریح کرد: ما همچنان به سیره اهل بیت (ع) پایبند هستیم و به تروریست‎ها اجازه نمی دهیم که با چنین اقدام‎های وحشیانه‎ای به اهداف شوم برسند و به امید خدا در میدان نبرد درس فراموش نشدنی به آنان خواهیم داد.

 

وی از سازمان‎های امنیتی خواست که عاملان اقدامات تروریستی را کشف و به دستگاه قضایی تحویل دهند و گفت: مسؤولان عراقی با اتخاذ روش‎های جدید و حرفه‎ای مانع از تکرار انفجارهای تروریستی شوند.

 

حجت الاسلام صافی بر ضرورت تغییر مدیران و فرماندهان ناکارآمد و ضعیف تاکید کرد و ادامه داد: سهل انگاری و بی تفاوتی نسبت به اقدامات فاسدان سبب سبک شمردن خون رزمندگان و قربانیان حمله‎های تروریستی می‎شود.

 

وی حمله تروریستی به حرم سید محمد (ع) در شهر بلد جنوب سامرا را محکوم کرد و اظهار داشت: در حالی این حادثه غمبار شب گذشته رخ داد که هنوز یک هفته از انفجار خونین منطقه الکراده در بغداد نگذشته است. اگر برنامه جدی و دقیقی برای مبارزه با تروریسم و مقابله با انفجارها نداشته باشیم بازهم شاهد رویدادهای غمبار دیگری خواهیم بود./994/ب902/د

ارسال نظرات