۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۴۳۶۴۲۶
آیت الله حائری:

انفجار تروریستی بغداد واکنش داعش به رشادت‏‎های بسیج مردمی است

یکی از مراجع تقلید عراق طی پیامی شیوه تامین امنیت این کشور را ناکارآمد توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: مسؤولان باید در روند تامین امنیت مردم تجدید نظر کنند.
آیت الله حائری

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید کاظم حسینی حائری، از مراجع تقلید عراق مقیم شهر مقدس قم، طی پیامی حمله تروریستی به منطقه الکراده واقع در پایتخت عراق را محکوم کرد.

 

وی با اشاره به آیه 155 و 156 سوره بقره، تصریح کرد: با کمال تاسف و تاثر و با قلبی اندوهگین حمله تروریستی به الکراده در سحرگاه یکشنبه گذشته را که منجر به کشته و زخمی شدن مردم بی‎گناه عراق شده‎ است را شنیده و این فاجعه را به خانواده های قربانیان تسلیت می‎گویم و برای شهدا علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل را از خداوند متعال خواستارم.

 

این مرجع تقلید، این حمله تروریستی را غیر انسانی و بر خلاف آموزه‎های دینی توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: دشمنان اسلام پس از تحمل شکست سنگین در فلوجه و مشاهده رشادت و فعالیت‎های قهرمانانه اعضای بسیج مردمی در میدان نبرد، به چنین اقدامات تروریستی روی آورده‎اند.

 

حضرت آیت الله حائری ادامه داد: دولتمردان عراقی باید در روند تامین امنیت مردم این کشور تجدیدنظر و شیوه‎های دیگری در مراکز ایست و بازرسی اعمال کنند تا مواد انفجاری و بمب‎های جریان‎های تروریستی شناسایی شود.

 

وی تاکید کرد: خون فرزندان و مردم عراق بر گردن مسؤولان عراقی است پس بر این اساس مسؤولان به وظیفه شرعی خود در تامین حفظ جان آنان عمل کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات