۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۳۶۴۰۱

آیت الله نجفی حمله تروریستی به بغداد را محکوم کرد

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف در پیامی حمله تروریستی به منطقه کراده بغداد را به شدت محکوم کرد.
حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی، از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی، از مراجع تقلید نجف اشرف، امروز طی پیامی حمله تروریستی به منطقه الکراده در بغداد پایتخت عراق را محکوم کرد.

 

در این پیام آماده است: با کمال تاسف و تاثر خبر غمبار انفجار خونین منطقه مسکونی الکراده که منجر به کشته و زخمی شدن صدها تن از مردم بی‎گناه عراق اعم از زن، کودک و افراد کهنسال شده است را شنیدیم.

 

وی افزود: قربانیان این حادثه تروریستی جمعی از شهروندان بی‎گناه بودند که حقوق شهروندی آنان با این اقدام تروریستی ضایع شد.

 

حضرت آیت الله نجفی ضمن اعلام تسلیت به خانواده شهدا از خداوند متعال شفا عاجل مجروحان را مسالت کرد و اظهارداشت: امیدواریم که عاملان این حادثه تروریستی هرچه سریعتر دستگیر شوند و به سزای عمل ننگین خود برسند و در آخرت نیز مورد عذاب الهی قرار گیرند.

 

وی ادامه داد: به مسؤولان عراقی هشدار می‎دهیم که دیر یا زود آتش چنین اقدامات تروریستی دامن آن‎ها را خواهد گرفت.

 

این مرجع تقلید در پایان رزمندگان و مجاهدان عراقی را به پیروزی در آینده نزدیک بشارت داد و خاطرنشان کرد که خداوند یاریرسان رزمندگان اسلام در راه دفاع از مقدسات و وطنشان است.

 

گفتنی است که در انفجارهای تروریستی بغداد بیش از 400 نفر کشته و زخمی شدند. این حادثه در چند سال گذشته عراق بی سابقه بوده است./994/ب902/د

مترجم: عارف ابراهیمی

ارسال نظرات