۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۴۳۶۰۹۹
فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان خبر داد؛

تربیت نیروی انقلابی برای پیگیری دغدغه های رهبری

فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به برگزاری دوره ولایت استانی پس از ماه مبارک رمضان گفت: این دوره در راستای تربیت نیروی انقلابی برای پیگیری دغدغه های رهبر معظم انقلاب برگزار می شود.
وقت اقدام انقلابی است

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا در اهواز، بهمن شهریاری، فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان، ظهر امروز در نشست طرح ولایت که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، با اشاره به برگزاری همه ساله دوره معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی طرح ولایت برای دانشجویان گفت: این دوره در راستای تربیت نیروهای انقلابی برای انجام فعالیت های انقلابی و پیگیری دغدغه های رهبر معظم انقلاب برگزار می شود.

 

فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف روش ها و راه حل های حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی را بیان می کنند، خاطرنشان کرد: ایشان اجرای 50% این روش ها و راه حل ها را سبب رساننده انقلاب اسلامی به اهداف پنجگانه مدنظر امام راحل(ره) برشمردند.

 

شهریاری با بیان تأکیدهای رهبر معظم انقلاب درباره کارهای انقلابی و ضرورت انقلابی بودن اقشار مختلف جامعه برای پیشرفت انقلاب اسلامی اظهارداشت: شرکت کنندگان طرح ولایت به پیشرفت و پیش روندگی مدنظر رهبر معظم انقلاب درباره انقلاب اسلامی اهتمام ویژه ای دارند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به برنامه ریزی بسیج دانشجویی خوزستان برای برگزاری طرح ولایت استانی تصریح کرد: مجموعه تربیت و آموزش ناحیه بسیج، تربیت و آموزش سپاه ولیعصر(عج)، سازمان بسیج دانشجویی، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(ع) خوزستان برای برگزاری این دوره کمک کردند که ان شاء الله در تابستان و پس از ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه طرح ولایت استانی پس از ماه مبارک رمضان و با حضور 300 دانشجو خواهر و برادر در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، افزود: دوره ولایت استانی در مقایسه با سایر استان ها با توجه به فعالیت مساجد و دانشگاه های استان در مباحث تربیتی از لحاظ محتوایی بسیار غنی است که در 25 تیرماه و به مدت ده روز آموزشی برگزار می شود.

 

فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان با بیان اینکه دانشگاه های استان در کنار بسیج دانشجویی این طرح را برگزار می کنند، ابرازداشت: تربیت آموزش خواهران و برادران بسیج دانشجویی استان با برگزاری آزمون و مصاحبه تخصصی؛ بهترین ها را انتخاب و به این دوره اعزام کرد.

 

این مقام مسؤول به برگزاری دوره ای با همین محتوا و عنوان «الصافات» و با حضور 160 دانشجو در 9 روز از سوی دانشگاه شهید چمران در مجموعه یاوران مهدی(عج) قم پس از ماه مبارک رمضان اشاره و افزود: این دانشگاه از پس پایان دوره الصافات دانشجویان خواهر و برادر را بصورت جداگانه برای گذراندن دوره دیگری در تاریخ های 9 الی 12 مردادماه و 19 الی 22 مردادماه به مشهد مقدس اعزام خواهد کرد.

 

وی در پایان به برگزاری دوره ولایت استانی از سوی سایر دانشگاه های استان برای دانشجویان و کارکنان و ضرورت دانشگاهی بودن چنین دوره هایی اشاره و خاطرنشان کرد: در این دوره کلاس های آموزشی و همایش هایی با سخنرانی مسؤولان کشوری در حوزه اخلاق، سیاست و بصیرت صورت خواهد گرفت./9456/202/ب3

ارسال نظرات