۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۴۳۴۶۴۸
رئيس اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل:

شهيد بهشتي تا آخرين لحظه عمر، پايمردي خود را به نظام، انقلاب حفظ کرد

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل گفت: شهيد بهشتي عليرغم شايعه سازي ها و ترور شخصيت، چون عمل خود را براي رضاي خدا خالص کرده بود، دست از آرمان هاي خود برنداشت و تا آخرين لحظه عمر، پايمردي خود را به نظام، انقلاب و آرمان هاي آن حفظ کرد
حجت الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، حجت‌الاسلام سميع الله مردان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران، با گراميداشت سالروز شهادت دکتر بهشتي و 72 تن از يارانش، گفت: در هفتم تيرماه سال 1360، دفتر مرکزي حزب جمهوري اسلامي، در حالي که جمعي از بلندپايه‏ ترين و دلسوزترين مسؤولان نظام در آن جلسه حضور داشتند، با بغض منافقان منفجر شد.

 

وي، علت اصلي اين فاجعه را سرگرداني آمريکا و عيادي آن از رشد چشمگير انقلاب اسلامي دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام وقتي متوجه شدند نمي توانند جلو شتاب سريع انقلاب را بگيرند به توطئه عليه نظام جمهوري اسلامي روي آوردند.

 

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل ادامه داد: کارشکني ها و توطئه هاي دشمن با حمله نظامي و شکست در صحراي طبس، کودتاي نوژه، حمله نظامي صدام همراه بود اما با شکست در اين کارزار، گروهک هاي داخلي مطرود مردم را تحريک و حمايت کردند تا با ايجاد رعب و وحشت در دل مسؤولان نظام و مردم، حرکت نظام را کند و مختل کنند.

 

حجت‌الاسلام مردان با بيان اينكه عوامل ديگري نيز در اين توطئه وجود داشت، از برکناري بني صدراز فرماندهي کل قوا، رخنه و نفوذ منافقين در نهادهاي انقلابي، تاثير تبليغات سوء دشمن و پيروزي در عمليات هاي جنگ تحميلي را از جمله اين عوامل تأثيرگذار در اين توطئه ناجوانمردانه اعلام كرد.  

 

وي با اشاره به اينکه رسانه هاي معاند نظام پس از ترور شهيد بهشتي، از وي به‌عنوان چهره اي گيرا و با ابهت ياد کردند، خاطرنشان کرد: شهادت دکتر بهشتي، ماهيت دشمنان نظام و انقلاب به ويژه گروهک مزدور منافقين را برملا کرد و مرگ تدريجي اين گروهک، از هفتم تير1360 آغاز شد.

 

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل افزود: در آن دوران منافقين و بني صدر خائن از هيچ تلاشي براي تضعيف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران کوتاهي نمي کردند و با شايعه پراکني هاي مستمر، ايجاد جنگ رواني و بمب گذاري هاي مکرر در گوشه و کنار شهر سعي داشتند شيريني و پيروزي انقلاب را به کام مردم تلخ کنند.

 

به گفته وي، شهيد بهشتي عليرغم شايعه سازي ها و ترور شخصيت، چون عمل خود را براي رضاي خدا خالص کرده بود، دست از آرمان هاي خود برنداشت و تا آخرين لحظه عمر، پايمردي خود را به نظام، انقلاب و آرمان هاي آن حفظ کرد.

 

حجت‌الاسلام سميع الله مردان، با اشاره به تقارن سالروز شهادت دکتر بهشتي با سالروز شهادت امام علي(ع) گفت: وجه مشترک اين دو روز، ظلم ستيزي و نثار خون پاک براي احقاق عدالت در جامعه اسلامي است.

 

عضو شوراي فرهنگ عمومي شهرستان آران و بيدگل همچنين با اشاره به اين فرمايش امام خميني(ره) كه شهيد بهشتي خدمات ارزنده اي به انقلاب کرد، يادآور شد: در هفته قوه قضاييه بايد خدمات اين شهيد گرانقدر در جامعه تبيين شود./1307/202/ب3

ارسال نظرات