۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۳۳۳۲۳
حجت‌الاسلام شجونی:

خطر نفوذ همه بخش های انقلاب را تهدید می کند

عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر این‌که باید خطر نفوذ را جدی بگیریم و سعی در انقلابی نگه داشتن حوزه داشته باشیم، گفت: خطر نفوذ بخش های مختلف انقلاب را تهدید می کند.
شجونی

حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به خطر نفوذ جریان سکولار به حوزه های علمیه، گفت: خطر نفوذ همه قسمت‌های انقلاب را تهدید می‌کند و خواهد کرد.

 

وی در ادامه افزود: جلوگیری از این خطر بستگی به مدیریت نظام انقلابی دارد چرا که شیطان بی کار نیست و از بین نمی‌رود و حوزه علمیه باید بداند که این انقلاب فرزند خود است و حوزه باید از فرزند خود حراست کند تا دشمن و شیطان به آن آسیبی نرساند.

 

حجت‌الاسلام شجونی با تأکید بر این‌که امام خمینی از حوزه علمیه بپا خاست و انقلاب را رهبری کرد، ابراز داشت: حوزه علمیه باید این انقلاب را با چنگ و دندان نگه دارد و نقص های آن را با تذکرات خویش برطرف کند.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: چند سال پیش قبل از این که رهبر معظم انقلاب تشریف ببرنند قم، حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کردند که عده‌ای از مدرسین در حوزه هستند که تدریس دارند و اعتقاد دارند که باید فقط درس خواند و ما را با انقلاب کاری نیست و این مسأله خطر بسیار بزرگی برای انقلاب بود که البته با تشریف فرمایی رهبری به قم این مسأله حل شد و این افراد نظر خود را عوض کردند.

 

وی با تأکید بر این‌که باید خطر نفوذ را جدی گرفت و سعی در انقلابی نگه داشتن حوزه داشته باشیم، اظهار داشت: آرزوی شهید مدرس و امام راحل این بود که حوزه های علمیه باید بدانند که دیانت ما عین سیاست ما و سیایت ما عین دیانت ما است.

 

حجت‌الاسلام شجونی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند من دیپلمات نیستم؛ من انقلابیم. این روحیه انقلابی را در حوزه های علمیه باید حفظ کنیم تا نظام و انقلاب حفظ شود./922/ت302/ج

ارسال نظرات