۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۲
کد خبر: ۴۳۱۴۹۳

رژیم صهیونیستی شمار زیادی از فلسطینیان را در نابلس وبیت لحم بازداشت کرد

 پایگاه خبری فلسطین الیوم گزارش داد: ‌نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) شمار زیادی از فلسطینی ها در استان نابلس و بیت لحم را بازداشت کردند.
رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، منابع امنیتی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی در تل آویو با یورش به شهرک بیتا وبازرسی خانه به خانه بشار عبدالله اعدیلی 18 ساله را بازداشت و با خود بردند.

 

این منابع افزودند: نظامیان رژیم صهیونیستی مستقر در دیوار حواره در جنوب نابلس محمود عیسی حمامه از اهالی نابلس را دستگیر وروانه زندان کردند. 

 

در همین راستا نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز پنجشنبه دو برادر 22 و26 ساله دانپزشک از محله وادی معالی در بیت لحم را پس از یورش به منزل وتخریب لوازم آنها دستگیر وزندانی کردند.

 

پدر این دو جوان فلسطینی احمد البلبول نیز سالها قبل از سوی رژیم جنایتکار صهیونیستی کشته شده و برادر کوچک آنها ماه ها در زندان زندانی است.

 

رژیم صهیونیستی در یک گام انتقامجویانه دیگر پس از هلاکت 4 صهیونیست در عملیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی در تل آویو، پنجشنبه مجوز ورود به سرزمین های اشغالی به 83 هزار فلسطینی به مناسبت حلول ماه رمضان را باطل کرد. 

 

اداره مدنی وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مسؤول فعالیت نظامیان صهیونیست در سرزمین های اشغالی فلسطین با صدور بیانیه ای ضمن لغو مجوز 83 هزار فلسطینی به مناسبت ماه رمضان، مجوز زیارت خانواده های فلسطینیان ازکرانه باختری ( یهودا والسامره) را باطل اعلام کردند. 

 

شامگاه چهارشنبه در تل آویو در نزدیکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی چهار صهیونیست کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است. 

 

درپی این عملیات نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور تشکیل یک نشست امنیتی فوری با وزیر جنگ و سایر فرماندهان و مسوولان امنیتی را داد.

 

اقدام این دو جوان فلسطینی، پوچ بودن ادعاهای رژیم در خصوص سیستم امنیتی و پوشالی بودن آن و ضعف جبهه داخلی آنان را درمرکز قدرتشان تل آویو مبرهن کرد./847/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات