۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۳۱۳۳۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری: 

داعش هم‌راستا با منافع رژیم صهیونیستی حرکت می کند

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی فعال در عراق و سوریه همواره در راستای منافع رژیم صهیونیستی حرکت کرده و هدفی جز تأمین امنیت اسرائیل ندارند.
داعش

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‎شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به اوضاع سیاسی، نظامی و امنیتی حاکم بر منطقه، اظهار داشت: آنچه مسلم است؛ سردمداران غربی اهداف متعددی از تشکیل و حمایت گروهک‌های تروریستی دنبال می کنند.


وی با تأکید بر این‌که عمده هدف فعالیت گروه‌های تروریستی مورد حمایت غرب در ممالک اسلامی، انحراف افکار عمومی جهان نسبت به مسأله فلسطین است، خاطرنشان کرد: داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی فعال در عراق و سوریه همواره در راستای منافع رژیم صهیونیستی حرکت کرده و هدفی جز تأمین امنیت اسرائیل ندارند.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که اضمحلال و زوال رژیم غاصب صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری مشهود است، تصریح کرد: متأسفانه شیوخ مرتجع عربی منطقه که همواره بر طبل احساسات ناسیونالیستی و عربی خود کوبیده‌اند، به جای حمایت از مسلمانان فلسطین برای رهایی از یوغ صهیونیسم غاصب، از تروریست هایی حمایت می کنند که روزانه خون هزاران مسلمان را به زمین می ریزند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مقدمه فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی بوده است، خود غربی ها و مسؤولان این رژیم بارها به این حقیقت اعتراف كرده اند، اما آنچه که امروز سران آمریکا و دیگر دولتمردان حامی تروریسم در منطقه را نگران کرده؛ طرح مجدد آرمان آزادی فلسطین از سوی عموم ملت های مسلمان است.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که تمام تلاش استکبار جهانی به ویژه آمریکا برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی تمرکز یافته است، افزود: آرمان ها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی ایران، مقاومت اسلامی لبنان، عراق و سوریه در تضاد با اهداف نظام سلطه قرار دارد، از این رو شک نکنید دشمنان لحظه‌ای برای براندازی نظام اسلامی غافل نیستند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که تمام پیش بینی های امام راحل و مقام معظم رهبری درباره نابودی رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد، گفت: نقش ایران در تأمین امنیت پایدار منطقه‌ای اثبات شده است، هر چند آمریكا در عراق، افغانستان و دیگر مناطق به دنبال جلوگیری از نفوذ ایران اسلامی است، اما باید دانست که غرب برای حفظ امنیت اسراییل دست به هر جنایتی می زند. 


وی با بیان این‌که گروهک های تروریستی تکفیری و سلفی، بهائیت و وهابیت به عنوان فرقه‌های ضداسلامی ساخته و پرداخته از سوی استعمار و استکبار همواره در راستای منافع رژیم صهیونیستی حرکت کرده‌اند، گفت: رژیم صهیونیستی شعبه ای از نظام امپریالیستی در خاورمیانه است، غرب این رژیم را برای تامین منافع خود و جلوگیری از شكل گیری امت واحده مسلمان در منطقه خاورمیانه ایجاد كرده است./935/302/ب2

 

ارسال نظرات